Dit zijn foto's van de afgelopen concoursen. Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik bezig om Sterre weer terug te krijgen naar hoe ze vroeger was. Een jaar geleden haalden we de ene na de andere prijs in het M-springen, nu een jaar later zitten we nog steeds in een superdip.
Vanaf Januari dit jaar gaat het springen niet goed. Het begon met nergens meer overheen willen, voor elke hindernis stilstaan en steigeren. We hebben toen wat stappen terug gedaan. Ook daarna ging het niet beter, zelfs over een balkje wou ze niet stappen. Tijd voor de dierenarts. Ze is toen rondom op de foto gezet, rug, benen alles! Er was wel wat aan te merken op de foto's maar dit kon volgens de DA nooit de oorzaak van het probleem zijn, het zat gewoon tussen haar oren.
Wetende dat Sterre helemaal gezond was hebben we haar weer aan het werk gezet, trainen, trainen en nog eens trainen. Ik ben er meerdere keren met tranen in mijn ogen afgekomen.. Hoe kon dit nou? Dit was mijn paard zo niet, ik begreep er niets van.. Nog steeds niet eigenlijk.
Gelukkig ging het langzamerhand weer steeds een stukje beter. In Juni reden we ons eerste BB parcours weer, dit ging goed. Zo bouwde we langzaam weer op. Naar het B & L en zelfs weer een paar keer in het M gestart. Helaas laat ze me nog vaak genoeg zitten. Ze wil dan gewoon niet en dan kan ik alles proberen, maar niets helpt. Helaas hebben we nog een lange weg te gaan, met de vraag of het ooit nog helemaal goed gaat komen..
Toch wou ik de foto's even met jullie delen

Indoor Zuidbroek 2007 M-springen

Indoor Zuidbroek 2007 M-springen

Indoor Zuidbroek 2007

De eerste BB wedstrijd, Mei 2008

B-springen Zuidlaren Juni 2008

Zo gruwelijk kan ze dus stoppen.. L-springen Haren Juli 2008

M-springen Blijham Augustus 2008, 1 balk eerste plaats!

Annen September 2008 M-springen

B-springen, afgelopen weekend Bronneger
Commentaar mag
Ik weet dat ik boven de sprong op mijn benen moet letten! Ik werk er hard aan, maar het is moeilijk om aan te denken als je bezig bent met rondkomen 
Op dit moment hebben we dispensatie aangevraagd bij de KNHS, voor terugplaatsing naar de L.. Daar kunnen we hopelijk samen weer het vertrouwen opbouwen dat we vroeger hadden..

)