Ik heb zo iets grappigs mee gemaakt en ik moet het gewoon aan jullie kwijt.
Ik rolde bijna van me stoel van het lachen.
Ik zat met een collega van me op msn en we kregen het over paarden.
Hij zo jij hebt zeker een meisjes paard want die kosten veel geld. Ik zo nee ik heb een mannetje zonder ballen.
Dus hij zegt zonder ballen ? Ik zo ja hij is gecastreerd? Dat meeeen je niet zegt hij. Dus ik ja dat is echt zo. Hij heeft zijn ballen niet meer.
Waarom dan niet? Ow wacht zegt die ik snap het al het is net als een omgebouwde man ze hebben het eraf gehaald en nu is het een meisje geworden. Dus ik heel droog nee hoor hij heeft zijn piemeltje nog wel alleen zijn ballen is hij kwijt.
Hij geloofde mij gewoon niet. Hij helemaal dat is toch zielig enzo? Ik zo nee hoor dat is heel normaal bij paarden. Een man zonder ballen is nou eenmaal makkelijker he. Hij nou weet ik hoe jij mannen aan pakt gewoon ballen eraf daarom zijn ze zo tam.
Juist.
Hij zo en nu wat heb je met die ballen gedaan??
Ik zo die liggen in de vriezer...hij vet serieus echt waar? Ik zo ja ik stop ze vanavond in de mixer en dan kan ik frikandellen eten. Lekker vers.
Naja hij zo eeecht? Ik zo nee dat is geintje maar hij heeft echt geen ballen maar hoor.
Was zo grappig

jullie snappen wel dat ik bijna van mijn stoel af rolde van het lachen en niet meer bijkwam.
Hij geloofde het gewoon hij dacht echt dat kan niet zijn ballen kunnen niet kwijt raken.
En hij dacht serieus dat ik ze in de vriezer had liggen om in de mixer te stoppen haha.!!
Jullie ook welles zo iets mee gemaakt?