Ze heet Dahlia van de Westen en is een Spielberg x Donnerhall.
Grappig dat ze toch anders is geworden dan onze "eisen", maar we zijn super blij met d'r!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seven schreef:Dat gebeurd inderdaad wel vaker bij sommige heb je daar inderdaad veel baat bij, "zadelmak" maken en los een rondje kunnen sturen en dan weer ruim 6 maanden niets doen.
Ik ook Malou, ze pakt alles heel makkelijk op heb dr nu 2 x een hoofdstel aangedaan en een keer laten lopen aan de longe. Ze pakt het zo makkelijk op naar 2 x weg sturen en roepen ging ze al van draf naar stap op enkel HOooo. Ben maar 5 min bezig geweest en omdat ze zo snel leerd doen we lekker rustig aan.
Als ze echt aan de longe loopt zal ik daar wel eens wat fotos van maken
Dees schreef:Gefeliciteerd allen!
Grappig hoe bijna iedereen altijd thuis komt met een dier dat eigenlijk helemaal niet in het zoekplaatje pastte
styl22 schreef:Dat is inderdaad altijd zo! Ik wilde geen schimmel en geen bonte, ben al bij 2 schimmels geweest en 1 bonteen ook al wat paarden gezien maar soms mag de verkoper ook wel even wat duidelijker zijn over het paard.... Ik ben al bij 3 paarden geweest die hun mond wagenwijd open hadden en hun tong eruit, als ik dat had geweten dan was ik niet wezen kijken en aan de tel of mail vraag ik altijd naar gebreken etc van het paard, waarom ze dat toch niet gelijk melden vind ik ook vreemd dus nu vraag ik er expliciet naar... Maar als jullie iets weten ik zoek een Dressuurpaard met veel kwaliteit tot 25000 liefst tussen de 4 en 8 jaar en een goeie beweger!
NWDynamite schreef:styl22 schreef:Dat is inderdaad altijd zo! Ik wilde geen schimmel en geen bonte, ben al bij 2 schimmels geweest en 1 bonteen ook al wat paarden gezien maar soms mag de verkoper ook wel even wat duidelijker zijn over het paard.... Ik ben al bij 3 paarden geweest die hun mond wagenwijd open hadden en hun tong eruit, als ik dat had geweten dan was ik niet wezen kijken en aan de tel of mail vraag ik altijd naar gebreken etc van het paard, waarom ze dat toch niet gelijk melden vind ik ook vreemd dus nu vraag ik er expliciet naar... Maar als jullie iets weten ik zoek een Dressuurpaard met veel kwaliteit tot 25000 liefst tussen de 4 en 8 jaar en een goeie beweger!
Stokmaat? Met zo'n budget heb je zat keus in ieder geval!
listiglistje schreef:Nou dat valt in praktijk vaak nog vies tegen als je extra kwaliteit zoekt
NWDynamite schreef:listiglistje schreef:Nou dat valt in praktijk vaak nog vies tegen als je extra kwaliteit zoekt
Keus heb je zat, het kaf van het koren scheiden is alleen extra moeilijk daardooren soms kom je tegen wat je zoekt voor 10000 euro en soms lijkt zelfs 25000 niet genoeg (iets met luxe en probleem
)... Heb helaas zelf nog nooit zo'n luxeprobleem gehad.
styl22 schreef:Dat is inderdaad altijd zo! Ik wilde geen schimmel en geen bonte, ben al bij 2 schimmels geweest en 1 bonteen ook al wat paarden gezien maar soms mag de verkoper ook wel even wat duidelijker zijn over het paard.... Ik ben al bij 3 paarden geweest die hun mond wagenwijd open hadden en hun tong eruit, als ik dat had geweten dan was ik niet wezen kijken en aan de tel of mail vraag ik altijd naar gebreken etc van het paard, waarom ze dat toch niet gelijk melden vind ik ook vreemd dus nu vraag ik er expliciet naar... Maar als jullie iets weten ik zoek een Dressuurpaard met veel kwaliteit tot 25000 liefst tussen de 4 en 8 jaar en een goeie beweger!
Waratje schreef:Dees schreef:Gefeliciteerd allen!
Grappig hoe bijna iedereen altijd thuis komt met een dier dat eigenlijk helemaal niet in het zoekplaatje pastte
Yep, zelfs als je niet zoekt kom je nog thuis met een dier dat niet in je plaatje past![]()
Als ik het goed begrijp ga ik Atti in de toekomst ook nog wel in het echt zien, leuk Seven, het is inderdaad een fijn mens voor haar![]()
Fijne jaarwisseling, iedereen!