Mars schreef:Ayasha schreef:Bezorgrobot heb ik niet gezien. Wat bezorgen die?
Elektronische verplegers zijn dat die dingen op de vijfde verdieping? Daar stonden Apparaten die ik van uit gelijkvloers niet helemaal kon plaatsen.
Maastricht ken ik niet maar hier in EMC Rotterdam bezorgen de zelfrijdende karretjes allerlei materialen, medicijnen, bloedmonsters etc door het hele ziekenhuis. Zo hoeft het personeel minder vaak heen en weer. Elektronische zorgrobots kunnen ook van alles, ze rijden rond met tablet en kunnen patienten vragen naar hun pijnscore, bloeddruk opnemen en er zijn er ook die medicatie kunnen samenstellen.
Haha Reve doet dat goed, Des mooi op jullie gooien en zelf de benen nemenZe weet heel goed wat ze geproduceert heeft lijkt het
Des is een duivel.

De robots heb ik niet gezien maar das misschien meer als je opname hebt? Ik was daar voor een consult.
Bloemetje75 schreef:Dat net aan de trap is een vangnet voor het geval iemand iets dramatisch wil doen.
Ik vroeg me al af of dat de hoogte was die je niet meer overleefde als je sprong.
(ja we hebben even moeten wachten dus ik had tijd om me dingen af te vragen.
)
zwelling blijft mooi weg nu. Hij komt terug door zijn drive through (vanuit zijn weide kan hij de stal in kijken en hij komt hooi halen als ik zijn net binnen vul.