Seven schreef:Ligt ook aan het paard wat je te koop hebt en de geinteresseerden
Ligt aan het feit of mensen daadwerkelijk dat paard willen kopen wat ze bezichtigen. Veel mensen kijken wel 10 paarden eer ze er 1 kopen...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suelza schreef:Seven schreef:Ligt ook aan het paard wat je te koop hebt en de geinteresseerden
Ligt aan het feit of mensen daadwerkelijk dat paard willen kopen wat ze bezichtigen. Veel mensen kijken wel 10 paarden eer ze er 1 kopen...
ikke schreef:Seven schreef:Ligt ook aan het paard wat je te koop hebt en de geinteresseerden
In deze situatie was 1 koper inderdaad genoeg, was deze vrouw in mijn ogen niet geschikt geweest of de combi niet correct was ze niet verkocht.
En heb ik de kans om Atti eens te rijden
Seven schreef:Of er dan een koper bij had gezeten hadden we dan wel weer gezien, niemand heeft het namelijk over een koop garantie bij bezichtigingen.
Tis altijd afwachten wat voor mensen er komen kijken en ik beslis of mijn paard word verkocht aan die persoon of niet
Je kan hier gewoon blijven praten hoor Nicole het gaat hier ook over de aangekochte dieren