Harmonie in chaos vinden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muga

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 12:00

Die beelden met de plastic zakken moet je even bewaren voor als hij ouder is en ze ineens weer spannend vindt :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 12:28

Wat een boef joh, die gaat vast nog wel wat clownsstreken uithalen :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-26 21:11

Hij had de deur weer dicht gekregen tot frustratie van Rêve. :+
Joy zijn zwelling was vandaag geheel weg. :+:

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 21:48

En joy kan binnenkort voor de wagen! Of is het conditietraining voor je man? :+

Joy ziet er wel goed uit!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-26 21:49

Muga schreef:
En joy kan binnenkort voor de wagen! Of is het conditietraining voor je man? :+

Joy ziet er wel goed uit!

Afwisseling voor Joy vooral. Longeren is ook maar circeltjes uiteindelijk. :D
Ben ze aan het uploaden voor de bokkers zonder Instagram. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-26 22:07

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 22:23

O wat doet hij dat braaf,
Echt heel netjes +:)+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-26 22:53

Het is ook stilaan terug onze Joy mede door het chemisch castreren denk ik. Oortjes er weer op. Hij heeft een mening maar hij is terug zichzelf. Nog een weekje, misschien twee er bij en hij is weer helemaal Joy. Sam mag naast hem staan. Ook op weide. :j als ze door het pad gaan reageert hij ook niet meer. Gisteren iemand (onder toezicht natuurlijk) gevraagd even te blijven staan waar hij echt agressief van werd voor het chemisch castreren en hij ging wel kijken maar geen gesteiger of agressie meer.

Vandaag ook even op jumping geweest maar meer mental coach. :D
Heb dit jaar officieel meer jumping mee geleefd dan dressuur. _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 23:58

Wat een knap dier is ie toch om te zien, hij wordt nog steeds mooier :j Fijn dat hij terug zichzelf aan het worden is. En top dat jullie hem wat afwisseling kunnen bieden, het lijkt me een dier dat ook tussen de oren wel wat uitdaging nodig heeft om over na te denken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 00:06

Mars schreef:
Wat een knap dier is ie toch om te zien, hij wordt nog steeds mooier :j Fijn dat hij terug zichzelf aan het worden is. En top dat jullie hem wat afwisseling kunnen bieden, het lijkt me een dier dat ook tussen de oren wel wat uitdaging nodig heeft om over na te denken.

Het blijft me verbazen dat hij van mij is <3 <3
Dit is dat type paard dat andere mensen hadden. Niet ik. :+:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:16

Echt een paard om trots op te zijn :j
Maar voor een deel ook jullie credit voor opvoeding, begeleiding en hoe hij gehouden wordt dat hij zo is zoals hij is, minus de hormonen dan. En daar gaat Des ook de vruchten van plukken, al heeft hij misschien weer een andere gebruiksaanwijzing.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:40

Mars schreef:
Echt een paard om trots op te zijn :j
Maar voor een deel ook jullie credit voor opvoeding, begeleiding en hoe hij gehouden wordt dat hij zo is zoals hij is, minus de hormonen dan. En daar gaat Des ook de vruchten van plukken, al heeft hij misschien weer een andere gebruiksaanwijzing.

De hormonen hebben mij wel een beetje verrast in de zin dat hij daar niet mee kon copen. Terwijl hij eigenlijk zo’n stabiel paard is van zichzelf…

Des is een heel ander type. Meer Sam dan Rêve als je een grafiek zou maken van sensibel tot tank. :+
Ze zijn vandaag op de weide geweest en dan zie je dat hij echt overweldigd is. Dat zijn wel dingen die ik nu al een stukje ‘op sla’ naar de toekomst toe want nu toont hij zijn meest pure ‘zijn’. Met opvoeding zal hij vast wel makkelijker worden met veel dingen maar als hij bv met iets geheel nieuw geconfronteerd wordt zoals smid, af spenen, zadelmak maken, ga ik moeten rekening houden met wat hij nu toont.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:27

Aan de ene kant een uitdaging, zo’n type Des. Aan de andere kant is het misschien wel een:’ what you see is what you get’ dier dat meteen toont hoe zijn vlag erbij hangt. Ipv een binnenvetter die relaxed oogt maar inwendig al bijna ontploft.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:38

Mars schreef:
Aan de ene kant een uitdaging, zo’n type Des. Aan de andere kant is het misschien wel een:’ what you see is what you get’ dier dat meteen toont hoe zijn vlag erbij hangt. Ipv een binnenvetter die relaxed oogt maar inwendig al bijna ontploft.

:j ik heb over het algemeen ook geen problemen met wat meer sensibele paarden. Hij was net wel heel aanhankelijk tov vorige dagen. :j

Des heeft vandaag ook voor het eerst mooi weer gezien dat helpt misschien ook. _O-