Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als ze door het pad gaan reageert hij ook niet meer. Gisteren iemand (onder toezicht natuurlijk) gevraagd even te blijven staan waar hij echt agressief van werd voor het chemisch castreren en hij ging wel kijken maar geen gesteiger of agressie meer.
Fijn dat hij terug zichzelf aan het worden is. En top dat jullie hem wat afwisseling kunnen bieden, het lijkt me een dier dat ook tussen de oren wel wat uitdaging nodig heeft om over na te denken. Mars schreef:Wat een knap dier is ie toch om te zien, hij wordt nog steeds mooierFijn dat hij terug zichzelf aan het worden is. En top dat jullie hem wat afwisseling kunnen bieden, het lijkt me een dier dat ook tussen de oren wel wat uitdaging nodig heeft om over na te denken.

Mars schreef:Echt een paard om trots op te zijn![]()
Maar voor een deel ook jullie credit voor opvoeding, begeleiding en hoe hij gehouden wordt dat hij zo is zoals hij is, minus de hormonen dan. En daar gaat Des ook de vruchten van plukken, al heeft hij misschien weer een andere gebruiksaanwijzing.

Mars schreef:Aan de ene kant een uitdaging, zo’n type Des. Aan de andere kant is het misschien wel een:’ what you see is what you get’ dier dat meteen toont hoe zijn vlag erbij hangt. Ipv een binnenvetter die relaxed oogt maar inwendig al bijna ontploft.
ik heb over het algemeen ook geen problemen met wat meer sensibele paarden. Hij was net wel heel aanhankelijk tov vorige dagen.