Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:( vordur schreef:Fijn dat alles goed gegaan is deze keer.
Hij zal zichzelf t.z.t ook wel beter gaan voelen.
En weer lekker met andere paarden spelen, inplaats van allen te staan stressen.

ikkedus schreef:Ayasha schreef:fruitsalade vindt ie vast een goed plan.
De spuit werkt ook al dus hopelijk gaat hij zich nu snel gewoon rustig in het hoofd voelen. Morgen zal ie even niet zo blij zijn waarschijnlijk…
Als ik nog niet gereageerd heb op iets, ben al heel de dag 10 dingen tegelijk aan het doen.toen de DA belde dat hij vandaag kon letterlijk alles om gegooid dat het achter de rug was.
Ik dacht zelf meer aan een groentesoepje …. met ballen!Zijn die toch nog ergens goed voor.
Neon schreef:Ayasha schreef:Manlief kwam met de benen tegen elkaar geknepen en zijn handen beschermend voor zich de stal in.
Geef hem ongelijk… voor je het weet heb je de tangen gejat…
(Joy, mijn man draaft niet naar me toe
)

T is een heel ander type dan Joy he 
daar ga je je handen aan vol hebben. vordur schreef:Oo wat een boef ,die moet heel snel veulenregels gaan lerendaar ga je je handen aan vol hebben.
hij begint vandaag met mee lopen nu ik een halster heb dat hem goed past.jokari schreef:Ga je daar 3 jaar mee wachten alvorens die te laten castreren ?
Hoe gaat het herstel voor Joy, alles goed ?
Dan zal hij heel erg moeten kalmeren. 

petraaken schreef:Ohlalala, dat wordt een rebel denk ik.

Mars schreef:Zoo wat een pittig mannetje
Mooi hoe Rêve blijft eten en de draak op jou af schuiftT is een heel ander type dan Joy he

Muga schreef:Oh wat een draakje zeg. Hij daagt je gewoon uit.
En Rêve staat onaangedaan te eten... wat een geduld heeft die haha