Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Het is weekend en als je ander bank heb duurt het ook even.
Ander kant als je kunt afbellen kun je ook terugstorten ff screenshot erbij en klaar
tita schreef:tita schreef:Heb weer gereageerd op MP.
is er eentje die schrijft ik antwoord je morgen ik word gek van alle reacties
2 jonkies gezien….eigenlijk weet ik niet of ik die wil.
Maar kosten 15000 en 17000€. Voor zulke bedragen moet de mijne weg zijn voor 10000-11000€ wil ik nog wel eentje erbij en dan relax verder beslissing nemen.
Maar ik hoop dat ik niet meer dan mijn Max ga uitgeven 17000€ is boel geld voor paard…wil ik niet.
Tita, ik krijg zomaar het gevoel dat wij op hetzelfde paard op mp hebben gereageerd
upendo schreef:Ben wel benieuwd waar ze niet onderuit komen, de verkoop van het paard aan jou of het terugbetalen van de aanbetaling.
PSvanLot schreef:tita schreef:Het is weekend en als je ander bank heb duurt het ook even.
Ander kant als je kunt afbellen kun je ook terugstorten ff screenshot erbij en klaar
Ik werk met drie verschillende banken en maakt niets uit wanneer ik geld overmaak. Staat er altijd direct op. Enkel als ik vanuit België bankier moet ik een paar dagen wachten.
Evamarie schreef:Ze hebben vanmorgen afgebeld en gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg...
Ze hebben gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg. Ik wacht al 30 minuten. Op de telefoon en app wordt niet gereageerd.
Nu krijg ik een appje dat ze mijn afspraak afzegt.
Ik vermoedt dat ik opgelicht ben idd. 1000 euro.
PSvanLot schreef:Wat is er niet serieus aan? Ze laten haar aanbetalen, dan ben je als verkoper toch ook zeker van je zaak?
Evamarie schreef:Ze hebben vanmorgen afgebeld en gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg...
Ze hebben gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg. Ik wacht al 30 minuten. Op de telefoon en app wordt niet gereageerd.
Nu krijg ik een appje dat ze mijn afspraak afzegt.
Ik vermoedt dat ik opgelicht ben idd. 1000 euro.
Evamarie schreef:Jullie hebben wel gelijk gehad dus
. Stelletje oplichters zijn het. Bah
Stalgeld is ook al betaald gister ...