Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Heb weer gereageerd op MP.
is er eentje die schrijft ik antwoord je morgen ik word gek van alle reacties
2 jonkies gezien….eigenlijk weet ik niet of ik die wil.
Maar kosten 15000 en 17000€. Voor zulke bedragen moet de mijne weg zijn voor 10000-11000€ wil ik nog wel eentje erbij en dan relax verder beslissing nemen.
Maar ik hoop dat ik niet meer dan mijn Max ga uitgeven 17000€ is boel geld voor paard…wil ik niet.
Charmaine schreef:En Lieser hoe is het vandaag gegaan?
Evamarie schreef:Ze hebben vanmorgen afgebeld en gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg...
Ze hebben gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg. Ik wacht al 30 minuten. Op de telefoon en app wordt niet gereageerd.
Nu krijg ik een appje dat ze mijn afspraak afzegt.
Ik vermoedt dat ik opgelicht ben idd. 1000 euro.
Evamarie schreef:Ze hebben vanmorgen afgebeld en gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg...
Ze hebben gezegd dat ik mijn aanbetaling terug krijg. Ik wacht al 30 minuten. Op de telefoon en app wordt niet gereageerd.
happy2014 schreef:tita schreef:Heb weer gereageerd op MP.
is er eentje die schrijft ik antwoord je morgen ik word gek van alle reacties
2 jonkies gezien….eigenlijk weet ik niet of ik die wil.
Maar kosten 15000 en 17000€. Voor zulke bedragen moet de mijne weg zijn voor 10000-11000€ wil ik nog wel eentje erbij en dan relax verder beslissing nemen.
Maar ik hoop dat ik niet meer dan mijn Max ga uitgeven 17000€ is boel geld voor paard…wil ik niet.
Tita, ik krijg zomaar het gevoel dat wij op hetzelfde paard op mp hebben gereageerd
janna schreef:Nou.. Of dit is allemaal verzonnen, of ik begrijp de verkoper helemaal. Die leest dit ook allemaal en dit kan toch alleen maar fout gaan?
Ik zou mijn paard ook niet naar iemand laten gaan die zo halsoverkop gaat.
Op naar de volgende dan maar.