Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuggur schreef:Nou precies datDe jagers die ik ken (,en ik ken er nogal wat) jagen primair voor hun lol.
Echt niet uit idealistische ideeën over natuurbeheer. Vaak zelfs integendeel, als de jacht hier niet (enigszins) aan banden werd gelegd zouden ze vrolijk nog het laatste sneeuwhoen het hoekje om helpen.
mysa schreef:Zijstraatje, maar apfgezien van sneeuwhoen, waarop wordt er in IJsland zoal gejaagd?
tienus63 schreef:Er schijnt vandaag ook een provinciaal wolvenoverleg in Drenthe te zijn.
Lokatie ????
criollo_yess schreef:tienus63 schreef:Er schijnt vandaag ook een provinciaal wolvenoverleg in Drenthe te zijn.
Lokatie ????
Het is een voorlichtingsavond voor schapenboeren mbt afrastering. Ook dhr Mekel zal daar eea uitleggen over wolfwerende afrastering voor schapen. Locatie exact weet ik niet, het is in midden-Drenthe vanwege de nieuwe gevestigde roedel aldaar.
criollo_yess schreef:Het is een voorlichtingsavond voor schapenboeren mbt afrastering. Ook dhr Mekel zal daar eea uitleggen over wolfwerende afrastering voor schapen. Locatie exact weet ik niet, het is in midden-Drenthe vanwege de nieuwe gevestigde roedel aldaar.
tienus63 schreef:Er schijnt vandaag ook een provinciaal wolvenoverleg in Drenthe te zijn.
Lokatie ????
Ergens bij een veehouder in de gemeente Midden Drenthe.
Link naar pony, foto’s zijn schokkend.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6721468253
Kuggur schreef:De jagers die ik ken (,en ik ken er nogal wat) jagen primair voor hun lol.
Echt niet uit idealistische ideeën over natuurbeheer. Vaak zelfs integendeel, als de jacht hier niet (enigszins) aan banden werd gelegd zouden ze vrolijk nog het laatste sneeuwhoen het hoekje om helpen.