Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vidya schreef:Aan de ene kant wil ik kuikenmak, aan de andere kant wil ik niet saai en juist mensgericht/speels. Maar wel weer bomproof.... bestaat dit in een paard?
Elisa2 schreef:Ja zeker rontgen laten keuren, sgw is ook een doel waar ze echt goed gezond voor moeten zijn. Val hoeft natuurlijk niet erg te zijn..maar waarom is die uit de koersen teruggetrokken? daar zou ik wel goed op doorvragen.
Die dressuurgefokte zou springaanleg moeten hebben om aan je doel te voldoen.
Change3x schreef:Prijzen zijn in de lagere prijsklasse vaak ook al wel aangepast op eventuele bemerkingen. Je kunt voor zo weinig geld niet het perfecte paard mèt perfecte foto’s verwachten. Sowieso is er bijna geen enkel paard met alleen maar schone foto’s.
Hillebill schreef:Elisa2 schreef:Ja zeker rontgen laten keuren, sgw is ook een doel waar ze echt goed gezond voor moeten zijn. Val hoeft natuurlijk niet erg te zijn..maar waarom is die uit de koersen teruggetrokken? daar zou ik wel goed op doorvragen.
Die dressuurgefokte zou springaanleg moeten hebben om aan je doel te voldoen.
Paard welke valt gaat uit die koers.
Hij loopt en springt op de filmpjes rad met vrolijke oren.
Klinische keuring met röntgenfoto benen en rug?
Paard wil ik in springparcours en SGW.
hoeft geen L of M
Met B ben ik blij
Babootje schreef:MarjanB schreef:Ik weet toevallig dat artrose in de knie vaak alleen te zien is op een foto recht van achter gemaakt. Die maken ze alleen nergens dacht ik..
Sterkte Skye!
De voorknie denk ik dan. Die maken ze idd niet voor zover ik weet. Het is niet een hoogrisicoplek voor zover ik weet.
Babootje schreef:MarjanB schreef:Ik weet toevallig dat artrose in de knie vaak alleen te zien is op een foto recht van achter gemaakt. Die maken ze alleen nergens dacht ik..
Sterkte Skye!
De voorknie denk ik dan. Die maken ze idd niet voor zover ik weet. Het is niet een hoogrisicoplek voor zover ik weet.
Sterkte Skye!
MarjanB schreef:Nee achter, begreep toen dat het vaker voorkomt en niet ontdekt bij keuren