Harmonie in chaos vinden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Knappie <3
Is ie ook zo knuffelig als Joy was als baby?

La_Lune

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:53

Hij is echt zo knap!

En bedankt voor het stillen van mn nieuwsgierigheid :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:19

Mars schreef:
Knappie <3
Is ie ook zo knuffelig als Joy was als baby?

Nou dat was hij niet op de stal… vandaag had ik hem een paar keer kunnen kroelen (lies en zijkant billen is blijkbaar de plek voor ‘m :? ) maar hij kwam niet naar me toe tot iedereen weg was en ik gewoon rustig op weide kon zitten. Ineens kwam hij snuffelen en wat later kwam ie zijn neus in mijn hand duwen… (ze hebben zo’n leuke neusjes :+: )

en net halen we ze van de trailer, gezien ik hem even in een houdgreep had moeten pakken om hem op de trailer te houden (merrie + veulen laden is eigenlijk een job voor drie personen niet 1,5 := ) en ik vreesde dat hij daar misschien toch wat stress tov mij van zou gekregen hebben maar thuis hij liep super braaf mee met Rêve en mij, echt mooi tegen haar schouder. En in de stal kwam hij ineens naar me toe en had ik plots contact. :+:
Dus vraag het me morgen nog eens nu Rêve en hij zich veiliger lijken te voelen… hij was ook al met zijn beertje aan het klieren. _O-

Hij kwam veel meer naar ons toe net. Veel nieuwsgierigere blik ook nu.
Hoe hij ook van de trailer kwam… :)) tis dat we onze handen vol hadden want als ik het niet gezien had zou ik het niet geloofd hebben. :=

Sam staat nu op stal naast Joy en moest wel even verwerken dat ie met de verkeerde Palomino ging neuzen. _O- Joy dacht ‘the audacity!!! >;)
En Sam ging van ‘oh sh*t!! :oo :oo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 00:06

De 1e dag van Des zijn leven….

Ben je amper 12 uur oud, moet je poseren…
Afbeelding
Daarna komt een vreemde man. Die geeft 1 prik… (veulenprik) 2e prik >;) (bloed voor antistoffen. Daarna willen ze ook nog eens dat je even loopt en staat om de stand van je benen te beoordelen alsof je niet net opgeplooid gezeten hebt en nog maar net ontdekt hebt hoe die dingen werken!. :oo
Gelukkig was deze DA wel een hele kundige sympathieke man. Het feit dat ik Rêve gewoon aan het halster kon houden (ketting was in geval van nood) zegt genoeg. Des gaf geen kik van ongemak. Als ons een derde gegund is wil ik kijken of ik met hem persoonlijk kan handelen ipv via het station. Hij was kundig, snel zonder gehaast of bot te zijn en veulen werd ten alle tijde in Rêve haar zicht gehouden.
Afbeelding
Als ze dan tevreden zijn word je ineens uit je veilige omgeving gehaald….
Afbeelding
En dan voelt de grond ineens heel anders onder je voeten. :oo
Afbeelding
Mama ís gelukkig dichtbij met geruststellend gemurmel. :j
Afbeelding
Even tanken bij de melkbar…..
Afbeelding
En even checken of mama mee komt….
Afbeelding
Mama volgt dus: gó!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Van rennen wordt je moe… na een paar pogingen een dutje doen in het kriebelgras!
Afbeelding

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:15

Oooh die poseerfoto <3 <3 <3

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:43

Man man man, daar kan je toch geen genoeg van krijgen. <3 <3 <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:20

Stressvrij naar buiten. :+: als hij eenmaal gesetteld is mogen ze op de weide. Eerst even in de veilige paddock waar hij nergens onder door kan rollen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

Heerlijk om hem zo blij rond te zien hobbelen. Wat fijn dat moeder en zoon zo relaxed zijn op de andere plek

Dat wordt opstappen en meteen de Lichte Tour in, arbeidspirouette en vliegende wissel zitten er al op :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:06

Mars schreef:
Heerlijk om hem zo blij rond te zien hobbelen. Wat fijn dat moeder en zoon zo relaxed zijn op de andere plek

Dat wordt opstappen en meteen de Lichte Tour in, arbeidspirouette en vliegende wissel zitten er al op :=

_O- nu komt hij ook naar me toe. :j