Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Ik zou een klinische keuring zeker even laten doen. Dan weet je iig dat de ogen, het hart en de longen in orde zijn.
Dat is wel echt van belang voor je ermee gaat rijden.
Dat je zijn benen niet wilt laten doen, dat is een keuze, maar je wilt niet op een tijdbom stappen.
Spaansepony schreef:Maar als jullie niks kunnen vinden kijken jullie dan bewust niet bij handelaren? Ik ken nl genoeg handelaren die momenteel propvol met dieren staan en kan mij niet voorstellen dat je gewoon niet slaagt
Evamarie schreef:Ik blijf bij mijn keuze en ga het topic verlaten. Bedankt voor de input en iedereen succes verder!
Hopelijk vinden jullie ook jullie droompaard.
Alja schreef:Aatrox schreef:
Ik snap niks van je gedachtegang en keuzes. Klinkt mij meer als een Penny account dit die aandacht wilt dan een volwassene die een aankoop wilt doen.
Ik denk al heel lang een trol account
Matheno schreef:Evamarie schreef:Ik blijf bij mijn keuze en ga het topic verlaten. Bedankt voor de input en iedereen succes verder!
Hopelijk vinden jullie ook jullie droompaard.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Ik ben nu wel super nieuwsgierig naar een foto :-D
En ik snap het wel hoor. Soms kom je een paard tegen en dat is hem gewoon. (Goed)gekeurd of niet, die moeten gewoon mee. Gewoon je gevoel volgen.
Evamarie schreef:Alja schreef:Ik denk al heel lang een trol account
Ja, jouw account is top
Door mensen zoals jij is bokt niet zo leuk meer als vroeger. Mensen durven niet eerlijk te zijn.
Succes met je ijslander verkoop. Vind hem veel ste duur.
Earth schreef:Alja schreef:Ik denk al heel lang een trol account
Door mensen zoals jij is bokt niet zo leuk meer als vroeger. Mensen durven niet eerlijk te zijn.
Succes met je ijslander verkoop. Vind hem veel ste duur.
Ania schreef:Dit topic heeft een grotere plotwending dan het laatste seizoen van Breaking Bad.
Heb geen Netflix nodig