Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:O, ik heb dat met mij PRE zoektocht echt heel vaak gehad. Ik zocht boven de 1.60 en een aantal haalden de 1,56 niet eens. Zonde van de tijd..
Lukasje schreef:Hoe zinloos is dat om ze anders te adverteren dan ze zijn! En toch hoor je dat zo vaak dat de stokmaat niet klopt.
vidya schreef:Weten jullie precies wat jullie zoeken?
Ik ben nu ook op zoek en merk dat ik bij de meest uiteenlopende paarden ga kijken.
Aan de ene kant wil ik kuikenmak, aan de andere kant wil ik niet saai en juist mensgericht/speels. Maar wel weer bomproof.... bestaat dit in een paard?
Ik vind het zo lastig. Alles wat ik heb gezien is het niet. Braaf maar waanzinnig dik en onregelmatig, braaf binnen maar buiten in piaffe naar huis, zogenaamd braaf maar staat regelmatig op 2 benen... zucht.
Ik heb m'n droompaard gezien maar die moet nog heel veel kms maken. Daar kan ik als onzekere ruiter niet mee starten lijkt me. Help?!
Hoe kom je erachter wat je precies wilt?
vidya schreef:Weten jullie precies wat jullie zoeken?
Ik ben nu ook op zoek en merk dat ik bij de meest uiteenlopende paarden ga kijken.
Aan de ene kant wil ik kuikenmak, aan de andere kant wil ik niet saai en juist mensgericht/speels. Maar wel weer bomproof.... bestaat dit in een paard?
Ik vind het zo lastig. Alles wat ik heb gezien is het niet. Braaf maar waanzinnig dik en onregelmatig, braaf binnen maar buiten in piaffe naar huis, zogenaamd braaf maar staat regelmatig op 2 benen... zucht.
Ik heb m'n droompaard gezien maar die moet nog heel veel kms maken. Daar kan ik als onzekere ruiter niet mee starten lijkt me. Help?!
Hoe kom je erachter wat je precies wilt?
Citaat:Aan de ene kant wil ik kuikenmak, aan de andere kant wil ik niet saai en juist mensgericht/speels. Maar wel weer bomproof.... bestaat dit in een paard?
Benzz schreef:Er is er geen een 100% betrouwbaar.
lies schreef:Ik heb zo eentje destijds wel gevonden, maar het was een beetje een gok.
Jong, net ingereden, kuikenmak maar ook een tikje brutaal en idd wat dominant en ook nog een merrieHeel betaalbaar. Het is nu zo'n fijn paard geworden, terwijl ik als herintreder echt niet zo zeker in mijn schoenen stond. Heb haar nu 2.5 jaar.
Denk dat je gewoon moet gaan proberen, bij twijfel niet doen. Maar als het goed voelt, dan is het misschien wel echt je droompaard.
Eef_Bam schreef:Fijn Oza!Citaat:Aan de ene kant wil ik kuikenmak, aan de andere kant wil ik niet saai en juist mensgericht/speels. Maar wel weer bomproof.... bestaat dit in een paard?
Ik denk dat dit zeker te vinden is, maar dat je dan al wel snel een hele dominante te pakken hebt. Van de duvel niet bang maar wel speels... Je moet wel stevig in je schoenen staan om zo een niet (letterlijk en figuurlijk) over je heen te laten lopen.
En als ze echt heel braaf/makkelijk zijn dan zijn ze gewoon heel gewild, dus moet je goed zoeken, die wil iedereen voor zichzelf houden.