Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evamarie schreef:Hopelijk respecteren jullie mijn mening. Morgen haal ik hem op.
Ik vind een keuring niet altijd nodig eerlijk gezegd. Soms zie je niet alles op een foto.
StalDiefdijk schreef:Evamarie schreef:Hopelijk respecteren jullie mijn mening. Morgen haal ik hem op.
Ik vind een keuring niet altijd nodig eerlijk gezegd. Soms zie je niet alles op een foto.
Wát een rollercoaster! Absoluut is niet alles zichtbaar met een keuring, maar de kans om dingen te missen is met een goede keuring een heel stuk kleiner dan dat je zaken mist als je geheel niet keurt.Daarnaast kun je, mocht het achteraf nodig blijken, geen enkel beroep meer doen op verkoper mocht er onverhoopt een gebrek naar boven komen, je hebt immers niet aan je onderzoeksplicht voldaan.
Als ik tussen de regels door heb gelezen heb je voor de volle, flinke prijs een ongekeurd dier gekocht die je één keer slecht hebt bezichtigd en nauwelijks hebt gereden. Ik zou het niet aandurven. Jij wel. Het is jouw geld.![]()
Ik hoop dan ook dat alle onderbuikgevoelens die iedere andere Bokker hier bij het verhaal heeft gekregen onterecht blijken en dat je er een super leuk en gezond dier aan hebt. Wat wordt zijn naam nu??
Evamarie schreef:Plus als je zoiets zegt moet je wel met een goede onderbouwing komen, vind dit erg jammer van je.
Earth schreef:_Lorette_ schreef:Is het een prijs waarvoor je de gok durft te nemen? Mijn moeder heeft wel eens 's nachts een paard gekocht, ongezien en zonder keuring. Maar ons duurste paard ooit was 5.000 euro en die was wel gekeurd.
Het paard stond voor €9500 te koop dus dat vind ik geen prijs om een gok te nemen. Vooral vanwege het vage verhaal en de manier waarop het contact verloopt...
Evamarie schreef:suffie schreef:Nog 1 vraag Evamarie, hij is toch wel PSSM/Panel getest?
Zijn ouders zijn negatief. Deze test had ik graag willen doen als de keuring door ging.
@tita ik zet je in de foei. Je reacties slaan echt nergens op. Jij probeerd alleen maar het vuur op te stoken. Jammer.
Noblesse_ schreef:Ik ben stille meelezer maar kan het niet laten toch eens te reageren.
WAT een naïeve beslissing zeg Evamarie… het hele verhaal om dat paard stinkt![]()
.
verkopers hebben dit topic gewoon mee gelezen neem ik aan, was hier al wel duidelijk dat jij gevoelig zou zijn voor druk met ‘er zijn veel andere geïnteresseerden’ etc en daar hebben zij goed gebruik van gemaakt.
Ik hoop oprecht voor je dat hij niks mankeert. Maar vind het verhaal errond wat te gek en teveel gepush vanuit de verkoper.
Noblesse_ schreef:Ja want een bokker die het paard toevallig kent weet hoe het er klinisch en RX aan toe is![]()
Een klinische keuring kost geen drol. Dan wist je tenminste iéts. Snap echt niet waarom je zo ongeduldig en impulsief bent en niet meer kon wachten tot donderdag. Aanbetaling was al gedaan dus hij was toch al voor jou gereserveerd.
Veel succes ermee.