Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caro29 schreef:@ Sundral maar dat meisje wat op zit in de Z2 kan wel goed sturen. Een paard met alle knopjes erop hoeft niet makkelijk te zijn. Ik ken meerdere paarden die op hoog niveau hebben gelopen maar dat in de Z2 niet waarmaken met hun huidige ruiters
@ Calimero leuk dier met mooie uitstraling..
Romanoff schreef:Same problem als mij marus...
God wat heb ik een paar leuke gezien in Noord-brabant.. maar ind omdat 3x heen en weer te doen. Niet cool, dan zou je er bijna een weekendje van moeten maken, maja als alle dieren die je gaat bekijken iet bevallen zit je een weekend in NB voor jandrol
Staat ook op SP een Sandro hit van 11 jaar, met bemerking. Maar lijkt me wel een leuk dier
Marus schreef:
Marus schreef:@Melanie: Gefeliciteerd!! Nu kan je zoektocht beginnen???Je had toen toch die fries op het oog?
Pfff die 15 jarige Houston ruin lokt mij toch wel erg aan! Maar staat onderin nl en ik woon helemaal bovenin.
En aangezien ik toch echt een paard een aantal keren wil gaan rijden word dat heeeel lastig
Lijkt me geen rare (meningen??)
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... OBcqneK35Q
Marus schreef:Klopt, maar je moet toch altijd maar afwachten wat het is totdat je daadwerkelijk gaat kijken.. Ik heb ff gemist welke jij zo leuk vindt? Linkje?[/quote]