[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:48

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:50

Nellekeee schreef:
Richfield liep in Zuidbroek vorige week, echt een kwijlpaard! Won op z'n sloffen.. (Z2 of ZZ-licht weet k niet meer) maar die is voor de zoekers in dit topic onbetaalbaar denk ik haha

Z2 :-). Maar t is een GP paard en niet moeilijk te rijden dus dat mocht ook wel.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:54

@ Melanie_B; Gefeliciteerd. Maar kan me voorstellen dat het ook wel wat verdrietig is.

@ Calimero; Wat een leuk dier zeg! Lease met evt koop of?

Calimero_

Re: [centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:01

@Romanoff: Inderdaad met eventueel koop. Maar aangezien dat voor mij op dit moment nog niet financieel lukt is dit een mooie oplossing eerst.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:02

Nou mooi toch, dat het zo kan! Ideaal.
Kan jij het paard leren kennen en het paard jou ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 17:12

Leuk dier calimero :j
Melanie gefeliciteerd

Ik kreeg ook een leuk dier aangeboden, kwa filmpje is ze echt nog heel groen maar wel body

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:12

@ Sundral maar dat meisje wat op zit in de Z2 kan wel goed sturen. Een paard met alle knopjes erop hoeft niet makkelijk te zijn. Ik ken meerdere paarden die op hoog niveau hebben gelopen maar dat in de Z2 niet waarmaken met hun huidige ruiters
@ Calimero leuk dier met mooie uitstraling..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:12

Seven schreef:
Leuk dier calimero :j
Melanie gefeliciteerd

Ik kreeg ook een leuk dier aangeboden, kwa filmpje is ze echt nog heel groen maar wel body

Oh, laat eens zien......

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:22

@Melanie: Gefeliciteerd!! Nu kan je zoektocht beginnen???Je had toen toch die fries op het oog?

Pfff die 15 jarige Houston ruin lokt mij toch wel erg aan! Maar staat onderin nl en ik woon helemaal bovenin.
En aangezien ik toch echt een paard een aantal keren wil gaan rijden word dat heeeel lastig

Lijkt me geen rare (meningen??)

http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... OBcqneK35Q

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:25

Same problem als mij marus...
God wat heb ik een paar leuke gezien in Noord-brabant.. maar ind omdat 3x heen en weer te doen. Niet cool, dan zou je er bijna een weekendje van moeten maken, maja als alle dieren die je gaat bekijken iet bevallen zit je een weekend in NB voor jandrol :+

Staat ook op SP een Sandro hit van 11 jaar, met bemerking. Maar lijkt me wel een leuk dier :j
Laatst bijgewerkt door Romanoff op 30-12-12 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:25

caro29 schreef:
@ Sundral maar dat meisje wat op zit in de Z2 kan wel goed sturen. Een paard met alle knopjes erop hoeft niet makkelijk te zijn. Ik ken meerdere paarden die op hoog niveau hebben gelopen maar dat in de Z2 niet waarmaken met hun huidige ruiters
@ Calimero leuk dier met mooie uitstraling..

Joh, dat weet ik ook wel. Maar ik weet bij dit paard waar ik over praat, uit ervaring ;). Over de ruiter in t z2 hou ik me maar stil.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:26

Marus, tot voor kort stond er ook een ruin v Houston te koop in onze regio :) liep zzlicht.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:28

Romanoff schreef:
Same problem als mij marus...
God wat heb ik een paar leuke gezien in Noord-brabant.. maar ind omdat 3x heen en weer te doen. Niet cool, dan zou je er bijna een weekendje van moeten maken, maja als alle dieren die je gaat bekijken iet bevallen zit je een weekend in NB voor jandrol :+

Staat ook op SP een Sandro hit van 11 jaar, met bemerking. Maar lijkt me wel een leuk dier :j

Als je van een nou echt denkt: dit moet 'm zijn! Wat is dan 3 keertjes NB..

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:29

@pletje: nu niet meer zeker??Deze ruin is als ik de omschrijving mag geloven echt wat ik zoek!Maar....zo ver weg...

@Romanoff: moeten we maar met zn tweetjes op pad lol! Maar ik snap wat je bedoeld. In de zomer ook een zoektocht gehad , en vond Apeldoorn al ver en al helemaal omdat ik er een aantal keer voor niks heen ben gereden! Sindsdien heb ik zoiets van hmm beetje zonde van mijn kostbare tijd en geld haha
Ik zal ff kijken naar die sh

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:30

[/quote]

Als je van een nou echt denkt: dit moet 'm zijn! Wat is dan 3 keertjes NB..[/quote]

Ja maar als het um weer niet is zoals ie word voorgespiegeld dan is het weer behoorlijk klote! En 3 x brabant op en neer pfff zou niet eens weten waar ik de tijd weg moet halen, druk aan het werk en een kindje van 3,5 jaar.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:32

Marus schreef:

Als je van een nou echt denkt: dit moet 'm zijn! Wat is dan 3 keertjes NB..[/quote]

Ja maar als het um weer niet is zoals ie word voorgespiegeld dan is het weer behoorlijk klote! En 3 x brabant op en neer pfff zou niet eens weten waar ik de tijd weg moet halen, druk aan het werk en een kindje van 3,5 jaar.[/quote]

Klopt, maar je moet toch altijd maar afwachten wat het is totdat je daadwerkelijk gaat kijken.. Ik heb ff gemist welke jij zo leuk vindt? Linkje?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:34

Marus schreef:
@Melanie: Gefeliciteerd!! Nu kan je zoektocht beginnen???Je had toen toch die fries op het oog?

Pfff die 15 jarige Houston ruin lokt mij toch wel erg aan! Maar staat onderin nl en ik woon helemaal bovenin.
En aangezien ik toch echt een paard een aantal keren wil gaan rijden word dat heeeel lastig

Lijkt me geen rare (meningen??)

http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... OBcqneK35Q

Weekje centerparks :j

Ziet er leuk uit, kan me voorstellen dat je ernaar gaat kijken. Voor de vraagprijs hoef je het niet te laten. Wie niet waagt, die niet wint.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:34

[/quote]Klopt, maar je moet toch altijd maar afwachten wat het is totdat je daadwerkelijk gaat kijken.. Ik heb ff gemist welke jij zo leuk vindt? Linkje?[/quote]

Dat is zeker waar maar ik doe liever een ritje drenthe/groningen en er dan achterkomen dat het um niet is dan daar helemaal heen.
En daarbij komt ook dat ik beslist vaker wil proberen.

http://www.bokt.nl/markt/ad/103983/mega ... m-dressuur

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:37

Niet iedereen heeft 'een weekje Centerparks' centjes denk ik, Ikke.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:38

Marus schreef:

Klopt, maar je moet toch altijd maar afwachten wat het is totdat je daadwerkelijk gaat kijken.. Ik heb ff gemist welke jij zo leuk vindt? Linkje?[/quote]

Dat is zeker waar maar ik doe liever een ritje drenthe/groningen en er dan achterkomen dat het um niet is dan daar helemaal heen.
En daarbij komt ook dat ik beslist vaker wil proberen.

http://www.bokt.nl/markt/ad/103983/mega ... m-dressuur[/quote]

Oh ja, nu weet ik het weer. Zulke paarden moeten ook wel in de buurt te vinden zijn denk ik hoor!..

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:41

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:44

Ja heel gemengde gevoelens.. Maar hij had geen beter baasje kunnen krijgen...
Ik breng hem donderdag weg en ga daarna gelijk door naar het friesje waar ik al poosje een oog op heb!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:44

Hij staat ook op de Boktmarkt.. even zoeken op houston. Maar zie nu dat de prijs wat hoog is...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:45

Linkje doet het niet bij mij Marus...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:45

Melanie_B schreef:
Ja heel gemengde gevoelens.. Maar hij had geen beter baasje kunnen krijgen...
Ik breng hem donderdag weg en ga daarna gelijk door naar het friesje waar ik al poosje een oog op heb!

Wordt ie niet gekeurd?