Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Cayenne schreef:Heksenjacht op de TS ging over Lynn, die dit topic heeft geopend, en niet SL.
Geen heksenjacht op SL????? Mwoah...
sorayalover1 schreef:Lees een paar posts terug RunningKawa blijkbaar kan of wil je het niet lezen!
katiavl schreef:Maar het is door de medicijnen dat je zo liegt en bedriegt?
_Dunja_ schreef:Ik heb het hele topic mee gelezen omdat sarayalover bij ons in de huiskamer ook mee posten.
Het enige wat ik nu nog kan toevoegen is:
Heel veel succes met je nieuwe pony hoop dat je er snel veel plezier van mag hebben als
je je weer beter voelt.
Ik snap dat je heel bokt over je heen hebt gekregen maar logisch iedereen vind dat dat paardje
een eerlijke kans had moeten krijgen.
Ik hoop dat je de waarheid spreekt en dat Paoloma echt bij een goede eigenaar terecht is
gekomen...
groetjes van Dunja
IKbenEllen schreef:Cayenne schreef:Heksenjacht op de TS ging over Lynn, die dit topic heeft geopend, en niet SL.
Geen heksenjacht op SL????? Mwoah...
sorayalover1 schreef:#Russel: Ze is dus bij een eigenaar die er verstand van heeft.. Van zulke paarden bedoel ik en ze is nu dus uit de handel.
russel schreef:sorayalover1 schreef:#Russel: Ze is dus bij een eigenaar die er verstand van heeft.. Van zulke paarden bedoel ik en ze is nu dus uit de handel.
Als je Lyn verteld waar ze staat en Lyn mag kijken, dan is het voor elkaar allemaal en dan idd is het voor Paloma geregeld. Ik denk dat Lyn daar ook vrede mee zal hebben.
Spreken we af dat alleen Lyn het weet.