Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irish_lady schreef:Gezien het feit dat ik dit pbtje kreeg wil ik nogmaals zeggen: ik heb op het fjordenwereld forum al gefeliciteerd omdat ik niet wist of ze hier ook nog kwam. Dit was alleen meer een algemene opmerking. Snap echt niet waarom ik daar zo op aangevallen word.Natuurlijk ben ik hardstikke blij voor haar, anders had ik dit topic ook niet de hele dag lopen volgen!
Sosha schreef:Lekkere mensen....... blijkt dat je een gestolen pony hebt gekocht..... en dan geld eisen of 'm anders niet terug geven ..... GADVERDAMME..... ze moesten zich dood schamen...
dat deze mensen echt ter goeder trouw zijn betwijfel ik dus ten zeerste, fatsoenlijk zijn ze iig niet.
Gelukkig is Jordy weer thuis... dat is het belangrijkste.
irish_lady schreef:Gezien het feit dat ik dit pbtje kreeg wil ik nogmaals zeggen: ik heb op het fjordenwereld forum al gefeliciteerd omdat ik niet wist of ze hier ook nog kwam. Dit was alleen meer een algemene opmerking. Snap echt niet waarom ik daar zo op aangevallen word.Natuurlijk ben ik hardstikke blij voor haar, anders had ik dit topic ook niet de hele dag lopen volgen!