Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mellow schreef:
SusanH schreef:Dat gaat vast niet zo blijven. Om je schapen tegen een roedel te beschermen heb je minstens 1 hond meer nodig dan er wolven zijn. Dat ga je met 1 a 2 honden niet redden.
Mellow schreef:Zo schuw en zeldzaam...
Het is zo ontzettend jammer dat de mainstream media nog zo gericht is op dit het prachtig is en kbh de oplossing zijn (artikel war ik plaatste) en dat er dan allemaal reacties onder staan van mensen die het leed niet zien.
Lijkt me echt niet fijn Ninx, volgens mij zit jij echt in het gebied waar het kering en inslag is of niet?
Hier in de buurt ook steeds meer zichtmeldingen...
Skessa_ schreef:pillow schreef:Bij mij is de angst voor de wolf behoorlijk verdrongen door de angst voor het blauwtongvirus. Wat is dat een ramp.
Misschien een domme vraag, maar stel dat de wolf zo'n ziek schaap pakt, wordt ie dan ook ziek?
Skessa_ schreef:pillow schreef:Bij mij is de angst voor de wolf behoorlijk verdrongen door de angst voor het blauwtongvirus. Wat is dat een ramp.
Misschien een domme vraag, maar stel dat de wolf zo'n ziek schaap pakt, wordt ie dan ook ziek?
Ninx schreef:Mellow schreef:Zo schuw en zeldzaam...
Het is zo ontzettend jammer dat de mainstream media nog zo gericht is op dit het prachtig is en kbh de oplossing zijn (artikel war ik plaatste) en dat er dan allemaal reacties onder staan van mensen die het leed niet zien.
Lijkt me echt niet fijn Ninx, volgens mij zit jij echt in het gebied waar het kering en inslag is of niet?
Hier in de buurt ook steeds meer zichtmeldingen...
Ja, er zitten hier per saldo de meeste in de buurt..... ik zit in Uddel....
Dreamboy schreef:Een mooie oplossing dat zo'n zwaar ziek schaap ook nog eens levend uit elkaar getrokken wordt?
Dagahra schreef:Dreamboy schreef:Een mooie oplossing dat zo'n zwaar ziek schaap ook nog eens levend uit elkaar getrokken wordt?
Nee dat de wolf doodgaat ten gevolge blauwtong
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... jke-honden
Kbh's worden straks verboden, als dit er doorheen komt