Even wat foto’s van gisteren, het verschil in oogopslag en uitdrukking is goed te zien vergeleken met de foto’s van gisteren.
Vanmiddag gaan we weer langs, ook vannacht niet gebeld dus dat is weer goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cheytjuh schreef:Minimaal een week, bij geen complicaties staat er 7-10 dagen na de operatie normaal gesproken voor op de kliniek.
So far geen complicaties, dus dat is fijn.
Haar vriendinnen waren de eerste dag helemaal ontregeld, maar nu gelukkig wel rustig weer
.
ik mocht vandaag 5 minuutjes met haar grazen, infuus is eruit, mesten gaat goed en de darmen klinken top
enige puntje van aandacht is de neusuitvloeiing die vanochtend plots op gang kwam. Ze hebben een echo van de longen gemaakt en bloed getrokken, de waardes waren goed, longen schoon, geen koorts, dus voor nu was het niet iets om ons heel druk over te maken. Ze zagen het vaker na een buikoperatie.
ik weet dat we ee nog niet zijn, maar dit geeft de burger moed.
voor nu zetten ze in op donderdag naar huis
ze krijgt al extra slobber als bijvoeding sinds 2 weken, dat helpt wel wat, verder staan ze nog volop in het gras en heeft ze vrijwel onbeperkt hooi, dus qua voeding zou het ook voldoende zo moeten zijn
) en Daisy!
kan niet wachten, ze zit per vandaag op vol rantsoen, sinds gisteren van de antibiotica af en alles gaat goed!
Veilige rit gewenst, vandaag!
Thuis werd ze verwelkomd door de hele kudde, Klarrissa sprong bijna over de verzorgster heen van blijdschap toen ze Daisy hoorde brullen.
enorm dankbaar dat we deze snoet weer op stal bij ons hebben
) , gesponsord door Braker Media
Ben benieuwd naar de foto's, ik kon geen tiara vinden maar ik denk dat het Diva wel gelukt is