Het grote working equitation topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: Het grote working equitation topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-26 21:33

Ah super, dankjewel!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-26 22:44

Ik meld me hier ook maar eens. Vorig jaar begonnen met snuffelen aan deze tak van de sport en sindsdien erg enthousiast! Vanavond hebben we les gehad van Henri Jacobsen en het is de bedoeling om in april onze eerste wedstrijd te gaan rijden. Super spannend maar ook onwijs leuk. Die muziek is nog wel even een dingetje :D

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 09:13

Ik zou eigenlijk vorige week mijn eerste WE intro wedstrijd hebben gehad. Helaas is mijn paard geblesseerd geraakt, dus ik heb een dagje mee gekeken met hoe zo’n wedstrijd nou werkt. Ik vond het erg leuk. We gaan het in mei nog eens proberen bij de Kroo.

4&5 juli komt Ton Duivenvoorden weer naar onze verlening voor een clinic weekend ( Zeeuws-Vlaanderen). Mocht iemand nog interesse hebben, er zijn nog plekjes vrij.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 19:17

anvt_xx schreef:
Ik zou eigenlijk vorige week mijn eerste WE intro wedstrijd hebben gehad. Helaas is mijn paard geblesseerd geraakt, dus ik heb een dagje mee gekeken met hoe zo’n wedstrijd nou werkt. Ik vond het erg leuk. We gaan het in mei nog eens proberen bij de Kroo.

4&5 juli komt Ton Duivenvoorden weer naar onze verlening voor een clinic weekend ( Zeeuws-Vlaanderen). Mocht iemand nog interesse hebben, er zijn nog plekjes vrij.

Welke vereniging als ik vragen mag?
Misschien is het wel aan te rijden voor me.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 19:38

Honteruiters Kloosterzande :)