) En als mensen dat denken, tja, dan is dat hun probleem. Ze kunnen dan blijkbaar niet verder kijken dan hun neus lang is..
Jij wordt lekker snel bruin in de zomer.. Heerlijk. Gewoon trots zijn op je prachtige bruine ogen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Yavanna schreef:Is geen probleem hoor.. Heeft mijn vriendje ook...Donkere krullen, getinte huid ( mensen vragen vaak of hij Marrokaans is, maar is oer-Hollands![]()
)
En als mensen dat denken, tja, dan is dat hun probleem. Ze kunnen dan blijkbaar niet verder kijken dan hun neus lang is..
Jij wordt lekker snel bruin in de zomer.. Heerlijk. Gewoon trots zijn op je prachtige bruine ogen...
) en zegt ‘ik zag aan de achternaam (die van mijn man) dat een van jullie zuiders bloed heeft. De mooie jongedame veronderstel ik?

pien_2010 schreef:Zelfs als hij marrokaans zou zijn maakt het niets uit.
Zo heb ik ook wel eens gladde vertegenwoordigers de deur gewezen..
Tis alweer de 10e. Een dezer dagen toch die blog van februari maar eens schrijven.

Zodra daar een paar uur de zon geschenen heeft (zoals nu) is het gras zelfs droog genoeg om te gaan zitten. (heb het woensdag getest.
)

Iets tussen deze twee in was goed geweest lieve telefoon. 

Wij wilden eigenlijk richting zutendaal (en dat is gelijkaardig kwa prijzen). om de simpele reden dat mijn weide daar vlakbij ligt.

Nópe. Plassen en wat regen kan ik mee leven maar hagel trek ik de grens. Daar hebben Rêve en ik al mee geoefend.
(niet gepland trouwens)

Vigo kwam zijn neus er tussen duwen. 

Hij leeft helemaal op zodra er iemand op weide komt waar hij bij mee kan lopen.
Is een heel lief en zacht dier. Maar soms wil hij dan alsnog die van Joy ook pikken en dat vind Joy dan weer niet oke natuurlijk.
Ging gisteren naar N om te betalen voor de maand. Werd van ver begroet door iemand die wel eens mee helpt daar op stal. Ik moest en zou even iets bekijken op zijn mobiel. Nu ben ik van nature wantrouwig. Ik houd er niet van als (voor mij) vreemden me perse wat willen laten zien.
Dus ik wandel ietwat aarzelend naar hem toe (tegelijkertijd speurend waar N was) en hij had een foto van Joy die bij hem liep terwijl hij de weide uit mest. Hij was helemaal fan van Joy, hij was zo lief en leuk en braaf. 
Lang verhaal kort: Joy maakt een stuk sneller vriendjes dan zijn moeder op zijn leeftijd deed.
fysio heeft m vandaag hoofdschuddend weer goed gezet, 
Rocamor schreef:Treinbil?
Nou ben ik inmiddels gewend aan de kine, de getten, de tok, het wandelen, de vapurrekes, de zeker en vast en nog heel wat meer, maar treinbil?
Hannanas schreef:Bilz!
Waar Reve haar als ik het goed onthouden heb ook al eens tegen geramd heeft.
Wat een schatje is joy ook, er komt wel dagelijks iemand op de weide toch? Denk dat joy het heerlijk zou vinden om gewoon lekker naar buiten mee op wandelen, spelletjes, al wat schriktraining enzo.
Die dingen staan goed stevig in de grond. 
petraaken schreef:Treinbilzen zijn die houten dwarsliggers van het spoor.
Dat zal pijn gedaan hebben die knie. Hopelijk nu snel geen pijn meer er in. Hoe komt het dat Sam je knie tegen die treinbilz heeft geramd?
Hij wilde niet helmaal fijn buigen, dus ik vroeg meer buiging en toen deed ie het goed getimed ineens wel waardoor alleen mijn knie geraakt is.
Zadel en mijn chaps dus niet, echt alleen mijn knie. 

Minstens 2x daags eigenlijk, s morgens en 's avonds. Hij mag dus minstens twee keer per dag even knuffelen met iemand want niemand kan Joy zijn grote bruine ogen weerstaan... (Zelfs niet met da lelijke mensenoog.
)