Ik hoop toch ook dat ze dit niet doet als er iemand op zit..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barbabientje schreef:Cheyenne0252 schreef:Ik ben trouwens verschrikkelijk slecht met op iedereen reageren momenteel... ik ga Nena aanstaande zondag verhuizen en samen met alle stress van de afgelopen tijd hoop ik volgende week weer op al jullie super verhalen te reageren
Haha ik moet zeggen dat ik het ook niet echt bij kan houden
opisop_shop schreef:Zebra, wat bijzonder dat die van jou in een natuurgebied loopt. Hoe komt dat zo?
Geen idee hoe jullie paarden er op zouden reageren maar wellicht kun je voor verlatingsangst proberen of
Confidende EQ gel werkt.
Het werkt op basis van feromonen, paarden ervaren minder stress.
Resultaten zijn best positief wat ik er zo over las.
Ik had zelf twee zakjes gekocht om te oefenen met de achterbenen optillen maar het leek mij zoveel dat ik een half zakje had geprobeerd.
Ik zag geen verschil, maar de dosis kan dus ook te weinig zijn geweest.
Hier zit M nu echt compleet onder de bulten![]()
Ik heb hem vanmorgen onder eczeemdeken gezet, kijken of het door vliegen komt of toch iets in het gras.
[ [url=m/TS5c6n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooblie schreef:@Activeme, wat een leuk filmpje! Hij doet zo zijn bestEn ja, wat scheefheid hoort er nu eenmaal bij. Zeker in deze fase natuurlijk, maar wel heel goed om daar bewust van te zijn zodat je ook gerichter kunt trainen
plutolover schreef:_activeme: Ziet er al super goed uit zo de eerste keer het appuyement. Ik als instructeur hierin zou graag wat willen zeggen. Maar ik hou mijn mond. Niet omdat het slecht is haha maar omdat ja al een goede instructeur heb hier in.heel leuk
om te zien hoe jij hier mee bezig bent.
plutolover schreef:Zijn jullie paarden ook al zo uit verhouding?
Maximus wordt 3. En foto's vertekenen wel wat. En op moment is maximus behoorlijk in de hoogte aan het groeien. MAar toch lijkt hij op deze foto net een jonge 2 jarige, terwijl hij toch echt 3 wordt in mei.
Kwa voeding krijg bij breed&grow van vitalbix en wat kruiden. Ik twijfel om wat anders te geven kwa krachtvoer.
[ [url=m/uq1VBT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Y3V9i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie?