Verder was het echt een druktemaker vandaag, hij wordt een nerveus van de wind en let dan niet goed meer op.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PowerOfZoef schreef:Vandaag voor de eerste keer op Cooper wezen hangen.(had niet heel goed aangesingeld dus het zadel verschoof een klein beetje)
[ [url=m/DssTz9.png]Afbeelding[/url] ]
Verder was het echt een druktemaker vandaag, hij wordt een nerveus van de wind en let dan niet goed meer op.
Babootje schreef:PowerOfZoef schreef:Vandaag voor de eerste keer op Cooper wezen hangen.(had niet heel goed aangesingeld dus het zadel verschoof een klein beetje)
Zet je er nou een koe voor?
Babootje schreef:PowerOfZoef schreef:Vandaag voor de eerste keer op Cooper wezen hangen.(had niet heel goed aangesingeld dus het zadel verschoof een klein beetje)
Zet je er nou een koe voor?
MirandaFuego schreef:Ja wel fijn dat je dat kan, ik kan dat niet meer maar gelukkig wel fietsen.
Nadeel van fietsen is dat je wel wat meer afhankelijk bent van de ondergrond.
SVRL schreef:MirandaFuego schreef:Ja wel fijn dat je dat kan, ik kan dat niet meer maar gelukkig wel fietsen.
Ik durf dat dus echt niet. Ben veel te bang dat mijn paard me met fiets en al om sleurt.
SVRL schreef:MirandaFuego schreef:Ja wel fijn dat je dat kan, ik kan dat niet meer maar gelukkig wel fietsen.
Ik durf dat dus echt niet. Ben veel te bang dat mijn paard me met fiets en al om sleurt.
Mrs_Midnight schreef:Gelezen over een knappe koda
Quick die een gangenspaghetti maakt
knapperts waar voor het eerst op gehangen is, of ohz hebben rondgelopen.
Het blijft leuk zo'n topic vol eerste keertjes!
Timmie heeft zaterdag voor het eerst kennis gemaakt met de natural hackamore, hij vond het eerst wat raar, maar ik denk dat het kwartje snel viel, dat als ik aan een teugel trek, dat hij zijn hoofd mag draaien (en later volgt dan uiteraard de schouder, voor nu ben ik zeer content met neus). Dus. Hij pakt alles veel te snel op, want lichamelijk lijkt hij gewoon nog twee. Wordt een zomer alleen maar weidegang vrees ik, ben zooo bang om (lichamelijk) te overvragen.
Mrs_Midnight schreef:SVRL is het een idee om ergens anders eens gangen te oefenen? Ik heb dat vlak nadat ik Timmie heb gekocht gedaan, omdat ik ook geen ervaring met gangen had. Een goeie tolt rijden valt inderdaad vies tegen! Als je 'm eenmaal hebt is het geweldig. Weet ook nog niet of ik het bij Timmie zelf voor elkaar ga krijgen, of dat ik er een trainingskamp van moet gaan maken. Mijn instructrice toen zei, leer hem eerst stap draf galop, ga daarna pas focussen op de tolt. Dus daar hou ik me aan vast... Timmie heeft wel veel aanleg en tolt veel als hij vrij loop, zet ik 'm aan de longe dan draaft hij vrij zuiver. Ben benieuwd hoe hij zich onder het zadel gaat ontwikkelen daarin. Maar eerst maar groeien....