Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
thoranLOVE schreef:Wat een goede vorderingen weer!
Na mn lelijke val was het vertrouwen toch wel even weg. We hebben nu weer een stapje terug genomen en zoeken weer de ontspanning en rust in het longeerbakje. Eerste 2 keren gingen behoorlijk slecht,
wat mijn fout was omdat ik het gewoon niet vertrouwde. Maar vandaag weer gereden en eindelijk weer gedraafd! Ontzettende vertrouwens boost gehad en super fijn kunnen rijdenBen super trots op hem, hoe braaf hij blijft!
Balou_k schreef:thoranLOVE schreef:Wat een goede vorderingen weer!
Na mn lelijke val was het vertrouwen toch wel even weg. We hebben nu weer een stapje terug genomen en zoeken weer de ontspanning en rust in het longeerbakje. Eerste 2 keren gingen behoorlijk slecht,
wat mijn fout was omdat ik het gewoon niet vertrouwde. Maar vandaag weer gereden en eindelijk weer gedraafd! Ontzettende vertrouwens boost gehad en super fijn kunnen rijdenBen super trots op hem, hoe braaf hij blijft!
Ik snap dat dat behalve een deuk in je ego en lijf ook een deuk maakt in het vertrouwen. Fijn dat je vandaag toch lekker hebt kunnen rijden! Geen foto's?
No_No schreef:Hier staan we nog steeds op de grondmag ook geen zadel op van de masseur. Schoft en billen zitten veel te vast.
bobje26 schreef:No_No schreef:Hier staan we nog steeds op de grondmag ook geen zadel op van de masseur. Schoft en billen zitten veel te vast.
Misschien een rare vraag, wat geeft jouw fysio/osteo door als de reden dat hij zo vast zit?