Blijkbaar is mijn post verkeerd overgekomen/word hij verkeerd begrepen, vandaar even een woordje uitleg

Ik had helemaal geen kritiek over het aantal beelden die er zijn gemaakt tijdens de wedstrijd, dat er geen video is van dag tot dag stoort me ook totaal niet. Net zoals er de één week wat meer videos online komen dan de andere, dat je het doet omdat je het leuk vind straal je ook uit, net daarom zijn zo ook zo leuk.
Dus voel je niet verplicht om meer/anders te filmen, daar doelde ik namelijk niet op.
Tuurlijk ligt de prioriteit bij de sport, begrijpelijk dat jullie denken dat ik zomaar wat schreeuw, maar ik weet goed genoeg wat het inhoud (been there, done that (het groomen dan), al zegt/vind iedereen natuurlijk dat ie er wat van kent

Dus Jill en Koen, vat het alsjeblieft echt niet op als kritiek dat jullie het niet goed doen en ik denk dat het allemaal niets voorstelt en zo'n week pure fun en lol is zonder zorgen, want dat is het absoluut niet.
Ik bedoelde met mijn vorige post gewoon dat het voor de kijker iets duidelijker geweest was als er op één of andere manier een vermelding/overzichtje in stond over de eindstand, welke proef welke score had.
Dit kon ook prima via een zwarte pagina met de uitslag op, of via een vermelding onderaan het filmpje op youtube (vind ik).
Het was/is maar een tip, maar uiteraard aan jouw om ermee te doen wat je wilt.

Hopelijk is het nu iets duidelijker, blijft moeilijk zo communiceren via social media.

Blijf vooral zo doorgaan!