Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

welshfan97 schreef:Nies_ schreef:Punten zijn op zo'n wedstrijdje wel vaker niet reëel.. Toch super dat hij het zo goed deed!
Opzich ook wel logisch, was echt een wedstrijdje voor niet wedstrijdruiters. Iedereen met een actieve startkaart mocht niet meedoen. Was ook nog een jury in opleiding heb ik begrepen.
Nies_ schreef:Jammer, lukt het alleen niet?
meisje2000 schreef:Vanochtend weer een super les gehad met chameur. Wat doet hij het super zeg. Mijn instructrise zei vorige week al dat ik eens om me heen moest gaan zien voor een impulswedstrijd en toen dacht ik nog, nee nu NOB niet zover zijn we nog lang niet maar na deze les begin ik toch wel nieuwsgierig te worden na hoe we het zouden doen. Niet eens om de punten maar gewoon om te kijken waar we staan en hoe een vreemde ons zou zien. Mijn instructrise is zelf ook jury dus zegt niet zomaar iets dus ben echt heel nieuwsgierig geworden

xChanelx schreef:Hoe was je vakantie Marleen_vA?
En hoe gaat het met iedereen?
xChanelx schreef:Even een ego update haha.
Ik heb vanmiddag voor het eerst een sprongetje gemaakt met de Tinker!
Ze begint meer balans te krijgen en probeert steeds meer mee te denken in het rijden.