Aleeneh schreef:farahdiba46 schreef:Tot..............0
Mijn idee
How about: tot TS er plezier in heeft?
Is TS verantwoording schuldig over het al dan niet rijden van zijn Eigen paard(en) naar wie dan ook?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oji schreef:Rocamor, TS lijkt me oud en wijs genoeg om zelf te bepalen of hij wel of niet wil reageren op de prikkels/vragen. TS is geen minderjarige bokker die tegen andere bokkers in bescherming genomen hoeft te worden. Als mensen hier vragen willen stellen of misschien TS met een kwinkslag willen porren, is dat ook hun goed recht...het is aan TS of ie daar op in gaat. TS is een volwassen vent dus kan prima zelf bepalen of hij reageert of ze van repliek wil dienen, of het wil negeren. Ik erger me persoonlijk rot aan die belerende bokkers die andere bokkers aanspreken omdat ze kritische vragen stellen.
Aleeneh schreef:farahdiba46 schreef:Tot..............0
Mijn idee
Pferdchen schreef:Natuurlijk is het geheel aan TS wat hij wel of niet doet. Al marineert hij ze voor op de bbq, niemand heeft daar wat over te zeggen.
Ik lees vooral dat er geschreven wordt over een tweestrijd: TS geeft aan graag met zijn paarden aan de gang te willen, maar toch lijkt hij zijn doel niet te bereiken en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Suggesties doen, is dan ook niks mis mee. Het bekijken vanuit de beleving van het paard is evenmin niks mis mee. TS kan gedane suggesties zelf beoordelen en zelf besluiten er wel of niet iets mee doen.
TS schrijf vooral verder! Ik lees vanaf het begin van dit topic trouw mee en kijk uit naar weer een volgend bericht
Majabeestje schreef:Als je een denker bent en zoals terpentijn ook nog zo prachtig schrijft en alles analyseert dan vind ik het juist wel bij hem passen, ook dat hij eerder dingen afweegt ipv 'aan de slag en we zien wel'. Niks mis mee.
Daarnaast is hij volgens mij ook aardig druk met andermans paarden trainen, dan schieten die van jezelf er vaak bij in.
Ach, waar ben ik eigenlijk mee bezig. Beetje lopen verdedigen enzo. Ik ben het eigenlijk gewoon eens met Punz