Ik heb zojuist de Anky Shocking Peach binnengekregen. En toevallig vd week een shirt bij de Only gekocht wat er bij past en een t shirt van de hema uit de basiscollectie past er ook bij! (zelfde collectie als het hema shirt die bij de Ice Blue past)
Snoekiej
Geplaatst: 14-11-14 01:15
De Navy Big Square is als het goed is nog gewoon bij Pas de Deux te koop in Dressuur Full Ze hebben de Ice Blue ook nog in Veelzijdigheid Full zie ik! http://www.ruitershoppasdedeux.nl/index ... 63&lang=NL Ik ben zelf op zoek naar een Big Square Capri in Dressuur Full, maar die is echt niet meer te vinden vrees ik
OdiEtAmo
Geplaatst: 14-11-14 13:30
EJ?
Of is dat niet de capri?
Edit: Onee als je er op klikt is alleen de bruine nog beschikbaar.
Volgens een stalgenoot die bij een duitse ruotersportzaak werkt komen nu de next generations eraan en ze hebben nog niks vernomen van de nici. Ben benieuwd of ze nog in de schappen liggen voor 2015.
Weet iemand of het Pikeur fleecevest nog ergens verkrijgbaar is in Ice Blue?? Ik heb hem voor de kerst gevraagd aan mn schoonouders maar hij is overal uitverkocht blijkbaar..
Vond nog wel een duitse site waar hij verkrijgbaar is, reitsport Manski, maar verder nergens meer. Het gaat om maat 40.
Vandaag bij de EJ geweest. Hingen nog maar liefst 5 dekjes van de Classic collectie. 1 Nougat DL, 2 Nougat VSS, 1 Ice VSS en een Nougat-Navy Polopad DL... De rest was allemaal al uitverkocht.
Ik heb eventueel een brilliant dura ice blue in DL te koop, tegen goed bod. Paardje staat met langdurige blessure en had deze gekocht met zicht op aankoop dressuurzadel, wat nu dus niet meteen gaat gebeuren. PB me maar als je interesse hebt !
Snoekiej
Geplaatst: 18-11-14 15:12
xSmilla schreef:
Iemand nog die Eskadron Big Square Navy DL verkoopt?