Mijne heet Switch. Vindt het eigenlijk wel leuk
. Past ook echt bij hem. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Past ook echt bij hem. Lous schreef:IndianLady schreef:Xerxes
Op zich geen verkeerde naam, maar ik kan het nauwelijks uitspreken
Het is Bambam geworden.
Wij hebben op stal een Lusitano zie zo heet, wordt daar uitgesproken als Sjerzes.

Of dat een verbetering is, dat mag je zelf bedenken. Haha! musiqolog schreef:Woogy schreef:Mijn dame heet Ba'kara, vind ik ene mooie naam en past bij haar maar sinds een jaar of 6 is ze omgedoopt naar Pony(poownie) en noemen we haar vrijwel nooit iets anders dan dat.
Dat is eigenlijk nog fantasieloser dan die haflinger die Haffie heet.
Zelfde als wanneer ik jou "Mens" noem (of omgekeerd)...
Anoniem schreef:Mijn merrie heet Donna Gondela HN.
Ze word gewoon Donna genoemd. En dat vind (vond) ik ook een foeilelijke naam. Maar je went er aan.
En mijn ruin heet Noble Touch dat vond ik ook verschrikkelijk toen ik hem kocht. Maar ook dat ben ik gewent.
En als ik het hier zo lees heb ik het nog niet zo slecht getroffen!

Woogy schreef:Anoniem schreef:Mijn merrie heet xxx
Ze word gewoon Donna genoemd. En dat vind (vond) ik ook een foeilelijke naam. Maar je went er aan.
En mijn ruin heet Noble Touch dat vond ik ook verschrikkelijk toen ik hem kocht. Maar ook dat ben ik gewent.
En als ik het hier zo lees heb ik het nog niet zo slecht getroffen!
Noble Touch is toch een beeldige naam?!
Toen wilde we het eigenlijk veranderen naar Mickey. Nu ben ik blij dat we dat niet gedaan hebben
Woogy schreef:zie er een grote donkere bij, met een hele zachte vriendelijke uitdrukking, klein kolletje. een echte gentle man...zit ik er ver vandaan?
Anoniem schreef:Woogy schreef:zie er een grote donkere bij, met een hele zachte vriendelijke uitdrukking, klein kolletje. een echte gentle man...zit ik er ver vandaan?
Is die reactie voor mij?
Hij is niet groot en hij is vos, Maar wel heel erg vriendelijk, en een smal blesje. En idd een echt gentle man.
Er staan wat foto's in mijn profiel
zit er wel vaker naast qua namen