ElanII schreef:Ik lees nog steeds mee al ben ik niet op zoek. Voor degenen die geslaagd zijn in hun zoektocht of verkoop van paard: gefeliciteerd.
Ik reageer even omdat ik vandaag een bizarre variant van een aspirantkoper zag, die zich bedenkt...
Op onze stal - die helemaal aan het eind van een doodlopende weg staat - staat een veulen te koop. Er zou vanmiddag iemand komen, kon er elk moment zijn, Afijn, ik loop over de weg en er stopt een piepklein autootje bij onze stal met een ouder mannetje erin, zo'n boertje (niet oneerbiedig bedoeld), dus ik vraag hem of hij voor het veulen komt. Hij bevestigt dit. Tegelijkertijd zie ik de eigenaresse aan komen met merrie en veulen om ze in de bak te zetten, zodat diegene goed naar de beweging kan kijken. Omdat ik de verkoper en de aspirantkoper niet samen gezien heb, vraag ik haar: "Dat was tochdiegene waar jij een afspraak mee had"? Neen, hij kwam vragen of er oud ijzer op te halen was... Even erbij vermelden dat hij vanuit zijn auto ook zicht had op het veulen dat er net aan kwam.
ben ik nu de enigste die dit verhaal niet snapt