Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Johnnydepony schreef:Een paard afkraken tijdens een eventuele koop vind ik echt not done, of een verkopende partij moet ronduit asociaal zijn richting mij. Wel een paar keer gehad dat een verkoper nogal gepikeerd was dat ik het dier niet wou kopen. Meestal zijn dat handelaren geweest moet ik zeggen. Maar goed ik had vorig jaar een abbo op rare verkopers volgens mij. Uit ervaring weet ik gelukkig wel dat het merendeel best fijne mensen zijn
Ik vond het ook niet bepaald prettig. Word er een beetje kribbig van
Yelly schreef:Ook niet duur:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/897
Ben benieuwd of er een addertje onder het gras zit
Yelly schreef:Paard is nu 1.58 en twee jaar, dan is een leuk damesmaatje toch nog best mogelijk?
Ik vind het best een leuk beestje om te zien
Mijn merrie is ook (te) klein gebleven en was mede daardoor wel binnen budget. Maargoed, ze is nog niet uitgegroeid natuurlijk.
Stalgenoot had bij mijn merrie de truc met het touwtje gedaan en als ik die methode moet geloven gaat ze nog wel wat groeienMaargoed, het is een indicatie en die methode voor het voorspellen van de groei klopt natuurlijk lang niet altijd
Pletje123 schreef:Johnnydepony schreef:Een paard afkraken tijdens een eventuele koop vind ik echt not done, of een verkopende partij moet ronduit asociaal zijn richting mij. Wel een paar keer gehad dat een verkoper nogal gepikeerd was dat ik het dier niet wou kopen. Meestal zijn dat handelaren geweest moet ik zeggen. Maar goed ik had vorig jaar een abbo op rare verkopers volgens mij. Uit ervaring weet ik gelukkig wel dat het merendeel best fijne mensen zijn
Ik vond het ook niet bepaald prettig. Word er een beetje kribbig van
Johnnydepony schreef:Je mag best even een boze mail sturen hoor om je hart te luchten![]()
Maar goed, dit weekend echt geen mogelijkheid om ergens te gaan kijken. Gisteravond had ik willen kijken op de vereniging maar voelde me zo beroerd als een hond dus de bank was aantrekkelijker. Voor volgend weekend ga ik nog even op zoek. Hoewel het 1e (en enige) paard wat ik gezien heb al verkocht was voor een 2e bezichtiging mogelijk was. Meer mensen vonden dat wel een leuk paard blijkbaar
Pletje123 schreef:Als een koper dat zou aangeven (dat hij/zij er niet op wil), dan zou ik dat jammer vinden, maar wel respecteren. Ik wil zelf ook graag een paard wat bij me past. Maar.. het gevoel is vaak anders dan het zichten als je er dan toch bent
![]()
Ik heb wel mensen gehad voor onze Arobo Fries toentertijd, die kwamen niet eens in hun rijkleding.. dat vond ik wel wat vreemd.