caro29 schreef:@ Ania Leuk een Pokemon. Die zie je niet veel. Ik heb hem als 5 jarige even gereden.
ik pb je even!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Eva1975 schreef:Hallo,
Ik zal me ook maar eens melden.
Sinds vorige week op zoek naar een leuke D pony
Leeftijd maakt niet zo gek veel uit.
Het belangrijkste is dat de pony bomproof is en met kinderen kan omgaan.
Wil er zelf graag wat buitenritjes op kunnen maken dus een stevige pony.
Oja hij moet ook alleen in een wei kunnen staan met zicht op andere paardjes.
Het liefst in de regio zeeland / brabant / belgie ivm reisafstand.
Mocht er iemand wat weten hoor ik het graag.
Afgelopen zaterdag bij een paardje gekeken maar dit wat niet wat ik zocht...had 7 weken stil gestaan en vond mij kennelijk niet erg aardig.
Is mijn Another niets voor jou? Is zich aan het ontwikkelen tot een echt famillie paard
Natasja22_01 schreef:Je hebt pb![]()
Ik zie dat wel heel veel grote paarden krampbenen hebben. Iemand enig idee waardoor het zoveel bij grote paarden voorkomt?
KarinvdM schreef:Joycebunny schreef:Ik heb onlangs geïnformeerd voor een driejarige Jazz merrie. Net onder het zadel, beheerste de basis maar meer niet, geen bijzonder papier of uiterlijk. Ze vroegen als ik me niet vergis iets tussen de 8000-10000 euro. Ik vraag me af waar ze die prijzen vandaan halen? Professionele accomodatie/begeleiding misschien?
Dat zit meestal in de beweging en aanleg. Bij merries vaak ook het papier, de merriestam.
Een paard dat verder lijkt te kunnen komen dan het Z kost meer dan een eenvoudiger dier en eentje die geschikt lijkt voor het zwaardere werkt nog weer meer.
Citaat:Ik wil graag even toevoegen dat Ruitje een betrouwbare verkoper is, ooit een geweldige draver voor kennissen bij haar gekocht, en deze kwam ook nog eens glansrijk door de keuring, met een opmerking van de DA dat hij zelden zo'n gezonde draver had gezien met zulke mooie benen!
ruitje schreef:Citaat:Ik wil graag even toevoegen dat Ruitje een betrouwbare verkoper is, ooit een geweldige draver voor kennissen bij haar gekocht, en deze kwam ook nog eens glansrijk door de keuring, met een opmerking van de DA dat hij zelden zo'n gezonde draver had gezien met zulke mooie benen!
... onwijs bedankt voor je compliment... Doet mij echt goed!
Ania schreef:ruitje schreef:... onwijs bedankt voor je compliment... Doet mij echt goed!
De waarheid mag gezegd worden, ook al is hij positief en is het op bokt
Joycebunny schreef:Hmm ja dat kan wel![]()
Ik ben er nog niet echt uit of ik wel aan een nieuw paard begin, maar ben wel rustig aan het rondkijken. Niet actief op zoek dus maar als ik wat tegenkom zie ik wel
1m60-1m75, geslacht maakt niet uit, 3-12 jaar, niveau naar leeftijd maar niet onbeleerd, voornamelijk dressuur maar ook potentie voor springen.
Ons budget ligt rond de 4000-5000 euro.
Arabiertje* schreef:Eerst keuren, nadien pas betalen. Normaal gezien betaald de verkoper de keuring als het paard niet goed gekeurd zou zijn.
Yelly schreef:Het is net hoe je het afspreekt
Mijn nieuwe merrie was al klinisch en röntgenologisch gekeurd. Het klinisch overkeuren wilde de verkoper wel betalen, maar ik wilde tevens rugfoto's, deze zou ik sowieso betalenOok heb ik de bestaande foto's laten herbeoordelen