Volgens mij is die gele cotton met bandges nog wel leuk en de bruien brilliant met mint maar ik vind dat je het altijd eerst in het echt gezien moet hebben
Ik heb de blauwe in bestelling pa gaat regelnatig naar finland, eens wat anders dan altijd maar die bicolors.. De andere kleuren zijn denk ik geen vertoning op mijn fjord.
michelle___
Geplaatst: 06-02-12 21:57
Nies_ schreef:
Ik heb de blauwe in bestelling pa gaat regelnatig naar finland, eens wat anders dan altijd maar die bicolors.. De andere kleuren zijn denk ik geen vertoning op mijn fjord.
Ik heb mijn verlanglijst voor april al klaarliggen. Want mijn oom en tante gaan naar zweden met de auto .
De Blauwe vind ik inderdaad het mooist, de andere kleuren zijn wat té. maar we hebben helaas al een gewone pad in die kleur, dan vind ik het wat dubbelop
Mag ik mij ook aanmelden ? Heb ook aardig wat setjes bijeen gespaard en nu met mijn nieuwe paardje wil ik veel nieuwe dingen kopen. Ik persoonlijk vind de Eskadron collectie om te kwijlen, gaat denk ik supermooi staan op mijn nieuwe Hv polo is ook wel mooi maar zo spijtig van de grote namen er allemaal op.
Elfje: al iets meer gehoord over een eventuele andere collectie van Eskadron?
Nee, niets. Vorige keer werden de collecties tegelijk bekend gemaakt dus ik weet niet of er nog meer komt.
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-12 22:35
Jij bent toch ook geen officiele dealer toch? De collecties worden namelijk op de spoga bekend gemaakt waar officiele dealers voor uitgenodigd worden en daarna komen ze pas online, was eigenlijk elk jaar zo maar dit jaar was er blijkbaar een eskadron lek . Er zijn ook al wel plaatjes in de omloop wat het zou kunnen zijn..
Ach ergens is het ook irritant als je foto's worden gekopieerd (Heb er genoeg ervaring mee) maar om alleen maar te laten zien hoe een dekje staat is wel erg overdreven om zo te reageren.
Ontopic; Die van Happy Valley in de kleur Jungle met die bruine schuine streep wil ik sowieso binnenkort gaan bestellen (ze zijn er al ik weet het maar carnaval is ook duur ) voor op de Haflingers . Ik vind het een mooi kleurtje, en HV vind ik ook prima dekjes hebben.
Nies_
Geplaatst: 07-02-12 02:31
michelle___ schreef:
Wauw... Dramaqueen.
dat dus
heb ff getemd hoor, komt zo ff t topic vergallen, nooit van pb gehoord zeker
Nou ik snap het wel hoor Zal het ook niet fijn vinden om een plaatje op internet van mij/mijn paard te vinden Maar toch, pb'tje zou beter op zijn plaats zijn.
Bij mij is het of op een paardenspel, of op hyves en dan staat Wolder er meestal als hun pony op, en dat vind ik toch net wat irritanter dan dat iemand een foto met m'n dekje kopieert