Zoals velen, had ik ook een abonnement op Horsimo. Gestart in november 2008
In eerste instantie kostte dat 14,95 voor een jaar maar reeds in september 2009 werd 24,95 afgeschreven voor het volgende jaar. Ik heb vervolgens schriftelijk mijn abonnement opgezegd met de vraag om dit te bevestigen. Daar kreeg ik geen reactie op en na tips heb ik in maart een mail gestuurd waarin ik om reactie vroeg en heel uitdrukkelijk mededeelde dat ik de doorlopende machtiging introk.
Daarop kreeg ik een reactie van ene Astrid de Wit dat mijn brief in goede orde ontvangen was maar genegeerd was omdat hij niet aangetekend was verzonden. Een bepaling die in mijn optiek 'onredelijk bezwarend' is. Ze hebben het abonnement toch maar beëindigd per oktober.
Maar ik heb het februari en maartnr niet ontvangen en het aprilnr pas op 17 mei. Bovendien is het nu niet meer een paardenblad maar een algemeen dierenblad. Verder is de kwaliteit van de artikelen abominabel. Terwijl ik nooit een algemeen dierenblad zou wllen.
Voor mij niet zo relevant maar voor anderen des te meer, is dat het abonnementsgeld nu verhoogd is naar 39,95. Maar ik houd mijn saldo angstvallig in de gaten omdat ik van anderen ook hoor dat ondanks de opzegging gewoon wordt afgeschreven.
Nu heb ik ze in gebreke gesteld en wil nu per direkt mijn abbo ontbinden en mijn geld terug.
Ik heb op het paardenforum
www.bokt.nl vele medeslachtoffers, ook krijgen zij na storneren een incassobureau op de nek, ik verzamel momenteel namen en e-mailadressen omdat ik vind dat deze onzin aangepakt moet worden.
Ik hoop echt op een reactie van jullie want dit is een probleem dat heel breed speelt.
Zie ook
[PP] Lidmaatschap Horsimo: waarschuwingvoor medeslachtoffers.