Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 16:58

kleinvosje schreef:
Beantsje, mee eens, dat staat in de voorwaarden. Maar staat er dan ook ergens dat ze zomaar het abonnementsgeld mogen verhogen?

Ja dus, en volgens mij is dat eigenlijk altijd zo.
Wel banketstaaf dat hij dat dan niet schriftelijk hoeft te melden maar slechts gewoon met kleine lettertjes in het colofon hoeft te zetten.
Citaat:
3.1 Alle aanbiedingen van de Uitgever zijn vrijblijvend. De Uitgever behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om het Lidmaatschapstarief te wijzigen. De Uitgever is verplicht het actuele tarief Lidmaatschapstarief door middel van publicatie in de Titel mee te delen aan het Lid.

DaisyDarling

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:00

Ik heb net die van april gehad..
Maar de 5 maanden daarvoor missen ..

Ik ga echt opzeggen!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:14

beantsje schreef:
kleinvosje schreef:
Beantsje, mee eens, dat staat in de voorwaarden. Maar staat er dan ook ergens dat ze zomaar het abonnementsgeld mogen verhogen?

Ja dus, en volgens mij is dat eigenlijk altijd zo.
Wel banketstaaf dat hij dat dan niet schriftelijk hoeft te melden maar slechts gewoon met kleine lettertjes in het colofon hoeft te zetten.
Citaat:
3.1 Alle aanbiedingen van de Uitgever zijn vrijblijvend. De Uitgever behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om het Lidmaatschapstarief te wijzigen. De Uitgever is verplicht het actuele tarief Lidmaatschapstarief door middel van publicatie in de Titel mee te delen aan het Lid.

In het kader van redelijkheid en billijkheid vraag ik me hoe dat te verdedigen is als het om een VERDUBBELING van het abonnementsgeld gaat.....

PEET_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:52

arrghhhhhhhhhhhh!
Ik heb in week 13 39.95 laten storneren, vervolgens via de website en via de telefoon (bij Astrid) opgezegd en nu vind ik een in gebreke stelling op de deurmat en de Horsimo van April???
Het is &*%^#^$# eind Mei en ik heb maanden niks gehad maar moet wel binnen 14 dagen betalen????
Ik wordt er gillend gek van!!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:59

En hoe zit het dan met niet gaan betalen? dan krijg je een brief op je deurmat van een incassobureau.

Wat doe je dan?

Jeetje zeg wat een irritante bedrijf zeg, die nergens op reageren en een slechte service verleent.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:03

Ragdollcat schreef:
En hoe zit het dan met niet gaan betalen? dan krijg je een brief op je deurmat van een incassobureau.

Wat doe je dan?

Jeetje zeg wat een irritante bedrijf zeg, die nergens op reageren en een slechte service verleent.

Ik denk niet dat hun zomaar een incassobureau zullen inschakelen hoor. En als ze dat doen, dan denk
ik niet dat ze veel kunnen, Moet eens kijken waar hun mee bezig zijn.
Ik hou zoiezo goed m'n bankrekening in de gaten en alles wat hun eraf halen, dat gaat meteen weer terug.
Ik heb opgezegt en als hun bladen blijven sturen, dan moeten ze dat zelf weten, maar ik heb er niet om
gevraagt. Ik betaal geen cent meer aan hun hoor!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:36

PEET_G schreef:
arrghhhhhhhhhhhh!
Ik heb in week 13 39.95 laten storneren, vervolgens via de website en via de telefoon (bij Astrid) opgezegd en nu vind ik een in gebreke stelling op de deurmat en de Horsimo van April???
Het is &*%^#^$# eind Mei en ik heb maanden niks gehad maar moet wel binnen 14 dagen betalen????
Ik wordt er gillend gek van!!

Ik denk dat je hun ook in gebreke had moeten stellen!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:38

Tja, opgezegd = opgezegd lijkt mij.

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:39

Ik kom ook even binnen vallen

Mss is het een idee om met z'n allen een mail te sturen naar kat in de zak oid want ierdereen word hier eigelijk de dupe van en dan krijg je later toch weer een rekening die je zsm moet betalen ook al heb je opgezegd. :?

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:19

Ik vind het ook een goed idee om gezamlijk iets te doen.
Heb er zelf geen zin/tijd voor, maar wanneer iemand het initiatief neemt, doe ik mee!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:31

Argh... op 25-3 is er 39,95 afgeboekt bij mij. Ik vind nu het onverwacht aangepaste blad, inclusief prijswijziging, kan ik de boel nog terugdraaien?

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Ilja000 op 21-05-10 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:34

OK mensen, ik heb een mail gestuurd naar Radar. Ik wil graag dat het aan de kaak gesteld wordt, want dit is gewoon oplichting.

Wil je meedoen?

Graag even je boktnaam, echte naam, e-mailadres + heel kort wat jouw situatie is naar mij PB'en en in een berichtje in dit topic vermelden dat je meedoet (zonder persoonlijke info, boktnaam is genoeg) en dan dit lijstje quoten, zodat we hier een verzamellijstje van deelnemers krijgen.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:36

Fijn dat je initiatief neemt Beantsje!

Lijst :
Kehdra

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:47

Even een kopie van de tekst die ik heb gemaild;
Citaat:
Zoals velen, had ik ook een abonnement op Horsimo. Gestart in november 2008
In eerste instantie kostte dat 14,95 voor een jaar maar reeds in september 2009 werd 24,95 afgeschreven voor het volgende jaar. Ik heb vervolgens schriftelijk mijn abonnement opgezegd met de vraag om dit te bevestigen. Daar kreeg ik geen reactie op en na tips heb ik in maart een mail gestuurd waarin ik om reactie vroeg en heel uitdrukkelijk mededeelde dat ik de doorlopende machtiging introk.
Daarop kreeg ik een reactie van ene Astrid de Wit dat mijn brief in goede orde ontvangen was maar genegeerd was omdat hij niet aangetekend was verzonden. Een bepaling die in mijn optiek 'onredelijk bezwarend' is. Ze hebben het abonnement toch maar beëindigd per oktober.
Maar ik heb het februari en maartnr niet ontvangen en het aprilnr pas op 17 mei. Bovendien is het nu niet meer een paardenblad maar een algemeen dierenblad. Verder is de kwaliteit van de artikelen abominabel. Terwijl ik nooit een algemeen dierenblad zou wllen.
Voor mij niet zo relevant maar voor anderen des te meer, is dat het abonnementsgeld nu verhoogd is naar 39,95. Maar ik houd mijn saldo angstvallig in de gaten omdat ik van anderen ook hoor dat ondanks de opzegging gewoon wordt afgeschreven.
Nu heb ik ze in gebreke gesteld en wil nu per direkt mijn abbo ontbinden en mijn geld terug.
Ik heb op het paardenforum www.bokt.nl vele medeslachtoffers, ook krijgen zij na storneren een incassobureau op de nek, ik verzamel momenteel namen en e-mailadressen omdat ik vind dat deze onzin aangepakt moet worden.
Ik hoop echt op een reactie van jullie want dit is een probleem dat heel breed speelt.
Zie ook [PP] Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing
voor medeslachtoffers.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:06

Lijst :
Kehdra
Jesskn

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 08:05

Mirei schreef:
nou lekker dan 010 nummer gebeld, hele discussie gehad maar ze blijven volhouden aangetekend opzeggen!!!!
Ik nog erbij vermeld dat het ook via de mail mag tevens wetartikel genoemd...toen was ze heel even stil en kreeg ik het mailadres vandie astrid....nou zal haar mailen!!

Succes.
Bij mijn 3e poging om haar te mailen kreeg ik vandaag een 'out of office' melding, Vakantie van 21 mei t/m 31 mei

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 08:07

Laurabram schreef:
Mirei schreef:
nou lekker dan 010 nummer gebeld, hele discussie gehad maar ze blijven volhouden aangetekend opzeggen!!!!
Ik nog erbij vermeld dat het ook via de mail mag tevens wetartikel genoemd...toen was ze heel even stil en kreeg ik het mailadres vandie astrid....nou zal haar mailen!!

Succes.
Bij mijn 3e poging om haar te mailen kreeg ik vandaag een 'out of office' melding, Vakantie van 21 mei t/m 31 mei

Huh?
Dat hele bedrijf kan toch niet op vakantie zijn?
Ik neem dat als er iemand van de administratie op vakantie is, er iemand anders die taken overneemt......
Ben benieuwd of ze ook "out of office" zijn als je een nieuw abonnement wil afsluiten ;)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 09:18

jesskn schreef:
Lijst :
Kehdra
Jesskn

lijst: IngridB

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:01

IngridB schreef:
jesskn schreef:
Lijst :
Kehdra
Jesskn

lijst: IngridB

lijst: dammie1

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:07

Even een beetje opruimen;
Citaat:
Lijst :
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1

Top, dat gaat de goede kant op!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:15

Er lag gisteren opeens een nr van dit blad in de bus, op een verkeerde naam en gelijk een aanmaning erbij omdat er niet betaald zou zijn. Gek he, ben geen lid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:20

Citaat:
Lijst :
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1
Angela_

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:21

lijst: texelse

heb me net gistereren weer groen en geel geërgerd aan Horsimo, en weer een mail gestuurd!!!!!!!!!!!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:34

Citaat:
Lijst :
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1
neutje
Angela_
texelse

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:41

Ik wil wel meedoen, maar 'echte' problemen heb ik (nog) niet..
Want, ik heb op tijd de incasso kunnen blokkeren, dus er is geen 39,95 afgeschreven..

Ik heb gister april gekregen, die gaat wel retour aangezien ik een brief met opzegging heb gestuurd..