Evamarie schreef:Dankjewel. Ja sorrie. Zoveel keuzes in korte tijd. Ik laat het staan, komt goed. Het is niet helemaal gelopen zoals ik wilde. Maar goed. Hij staat nu op mij gereserveerd en daar ben ik wel blij om. We gaan gewoon het diepe in dan. Het voeld ook raar omdat ik er zelf niet bij kan zijn. Ik wacht gewoon donderdag af en laat het jullie weten.
je gaat er zelf niet bij zijn? En hoe weet je dan zeker dat er de juiste beslissingen genomen worden? (vaak, of in ieder geval meer dan eens komen ze tijdens een keuring dingen tegen die ze toch graag even overleggen. Er zijn natuurlijk maar weinig paarden helemaal vlekkeloos, maar dan direct kunnen overleggen is wel gewoon prettig)
Wil je dit zelf niet zien? Ik blijf dat toch altijd bijzonder vinden. Een dier laten keuren zonder er zelf bij te zijn. Dan moet je wel heel veel vertrouwen in de wereld hebben hoor!
Een mooi iets, maar ik vind je iets naïef over komen om eerlijk te zijn.
Je zou er bij moeten zijn, alleen maar om er zelf iets van te leren! Dan leer je het beste kritisch kijken en kun je mocht je ooit weer voor zo iets komen te staan, al een hele hoop zelf zien!