En ja, die fiets begint ietsjes te kraken her en der, het is geen racefiets meer, maak ook nog geen elektrische

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uxgranta schreef:Leuk divers filmpje weer. Respect voor Julie!
Tinka schreef:Oh die wiebel brug ik zou niet durven. De passarelle van Mazamet heb ik om die reden ook niet gedaan. Na een enorm lastige afdaling weer onverrichter zaken terug omhoog.
balance schreef:Je zou mij moeten zien op zo'n brug LOL. Niet dat ik er op zou gaan hoor, voor geen goud. Nog niet als die pot aan de andere kant van de brug zou staan.
Muga schreef:Ik heb weer genoten! Die brand was wel echt bizar, het hoofd van Erwin was wel echt hilarisch. Zo verbaasd!
Moest ook lachen om "Erwin bezoekt een bunker" ik hoorde in mn hoofd: "en mo wacht veilig buiten"![]()
Ondanks alle onheil ziet het eruit als een fijne week zo!
Prairy schreef:Ik dacht dat vooral katten personeel hadden, maar paarden zijn volgens mij nog een slag erger
Tinka schreef:Staat er wel genoeg stroom op dat ze er doorheen gaan?
JudithO schreef:Leuk filmpje weer! Ziet eruit als een heel geslaagd uitstapje.
bribro schreef:Leuk filmpje weer! En herkenbare werkzaamheden. Ook hier nog druk geweest met hout zagen en kloven, de houtvoorraad is weer bijna op peil. En grasmaaien inderdaad ook alweer. En wat een genot al die bloemen, er staat bij jullie toch al beduidend meer in bloei dan in Nederland. Het temperatuurverschil is duidelijk zichtbaar.
Oh en wat dapper dat je die brug over bent gegaan. Geloof niet dat ik dat had gedaan
JudithO schreef:Ja echt, nu al te heet overdag? Hoe warm is het dan overdag?
Ik snap je met het netje. Dat is wel een lastig puntje inderdaad. Beperkt zicht mwa maar dat je steeds blijft hangen is ook niet zo handig.
Monique1963 schreef:Balou_k schreef:Monique, ik heb bij deze besloten dat ik bij jou kom wonen oké?
Als ik nu mijn koffers pak en de auto in stap ben ik er over twee dagen of zo.
Hey die Balou, nou graag, we kunnen nog heel wat handen gebruiken. Kun je snoeien? Kun je zagen?
Balou_k schreef:Ja hoor, wel het vermelden waard, ik neem man, twee kinderen, 2 honden, 1 poes en drie paarden mee.