Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janna schreef:Lastig met zo'n stal ja, maar als je zelf daar zo fijn staat zou ik dat ook niet opzeggen. Zie het maar weer te vinden idd.
Evamarie, ik zou de naam van het paard even weghalen. Niet chique als dat voor eeuwig op internet terug te vinden is als ie afgekeurd wordt volgende week. Als verkoper zou ik daar niet blij mee zijn.
Lieser schreef:Wij zijn vandaag bij dezelfde stal geweest, voor die schimmel. Superlief, knap paard. Mijn dochter kreeg hem met wat aanwijzingen heel fijn aan het lopen. Bij mij ging het wat stroever. Ik merk dat ik de neiging heb om met een te losse teugel te rijden (net aan contact met de mond), en dat vond hij terecht lastig. Maar ja, om nou twee paarden te kopen, deze voor mijn dochter en een andere voor mij ...
Hele prettige stal trouwens, fijne ontvangst en zo.
Lieser schreef:Lieser schreef:Wij zijn vandaag bij dezelfde stal geweest, voor die schimmel. Superlief, knap paard. Mijn dochter kreeg hem met wat aanwijzingen heel fijn aan het lopen. Bij mij ging het wat stroever. Ik merk dat ik de neiging heb om met een te losse teugel te rijden (net aan contact met de mond), en dat vond hij terecht lastig. Maar ja, om nou twee paarden te kopen, deze voor mijn dochter en een andere voor mij ...
Hele prettige stal trouwens, fijne ontvangst en zo.
Mijn dochter is nu naar die schimmel (jachtpaard) voor een tweede bezichtiging (hij was er nog, blijkbaar ben ik niet de enige die hem te groen en/of te duur vindt). Ze gaat er vanmiddag ook mee springen, om te kijken hoe dat gaat.
Mag ik stiekem hopen dat hij haar alsnog tegen valt? Anders voorzie ik flink wat discussies hier in huis
Spaansepony schreef:Maar als jullie niks kunnen vinden kijken jullie dan bewust niet bij handelaren? Ik ken nl genoeg handelaren die momenteel propvol met dieren staan en kan mij niet voorstellen dat je gewoon niet slaagt
Galeobdolon schreef:Ik merk dat er best een kloof zit tussen aanbod en kopers qua bereikbaarheid. Veel fokkers en handelaren die niet adverteren via andere websites dan hun eigen en waar je zonder specifieke google search niet bij komt.
tita schreef:Ik weet niet hoe oud je dochter is en wie het paard gaat betalen of onderhouden.
Maar zoiets moet je van te voren bespreken lijkt mij
Tenzij je dochter alles zelf beslist en betaald
Lieser schreef:tita schreef:Ik weet niet hoe oud je dochter is en wie het paard gaat betalen of onderhouden.
Maar zoiets moet je van te voren bespreken lijkt mij
Tenzij je dochter alles zelf beslist en betaald
Mijn dochter is 19, ik kan haar niet verbieden om naar een paard te gaan kijken. En juist omdat we het samen doen, kan er discussie ontstaan. Want waarom zou mijn 'nee' meer waard zijn dan haar 'ja'?