Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaja schreef:Citaat:Het college had de vraag voor Animal Rights of het niet beter was geweest om zich te richten tot iemand die geen beschermingsmaatregelen neemt. De stichting moest het antwoord daarop schuldig blijven.
Wat een aanfluiting.
tienus63 schreef:Ben je lekker klaar mee Esperanza! Hoop dat je jezelf en je dieren veilig kunt houden.
Precies sterregoud.
@popstra, helaas hebben veel mensen niet in de gaten dat heel veel stalbranden veroorzaakt worden door knaagdieren en zonnepanelen.
Omdat er tegenwoordig minder goed werkend gif gebruikt mag worden, is er meer ongedierte in -en rond de stal die aan de kabels van de luchtwasser, zonnepanelen knagen.
Kaja schreef:Citaat:Het college had de vraag voor Animal Rights of het niet beter was geweest om zich te richten tot iemand die geen beschermingsmaatregelen neemt. De stichting moest het antwoord daarop schuldig blijven.
Wat een aanfluiting.
Citaat:Animal Rights voerde aan dat Worst zijn schapen had kunnen ophokken, oftewel binnen zetten.
Citaat:De stichting moest het antwoord daarop schuldig blijven.
MairiMacBran schreef:In onze gemeente heeft zich een wolvenpaar gevestigd, hoogstwaarschijnlijk hebben ze jongen. Er is een bijeenkomst belegd door de gemeente, Jaap Mekel komt ons uitleggen hoe je kunt samenleven met de wolf en je dieren kunt beschermen, mét voorbeeldhekken. Er is opvallend weinig belangstelling voor deze bijeenkomst.
Dat zal vast uitgelegd worden als “dierhouders in de gemeente hebben geen interesse om hun dieren veilig te houden”, maar alsjeblieft zeg. Jaap Mekel die uit gaat leggen hoe je je dieren moet beschermen tegen een wolf. Die man is toch zo ongeloofwaardig als een hoop wolvenstront. Dáár zou Animal Rights inderdaad tegen moeten procederen. Nog afgezien van het feit dat wolfwerende hekken die zij presenteren zo lek als een mandje zijn.
Huertecilla schreef:DuoPenotti schreef:toch te verdrietig voor woorden.... echt .....
Je bent je er hopelijk bewust van dat het opkloppen de angst bevestigt/vergroot?
Dat het in een realistisch perspectief van álle en échte risicos die trieste hysterie en fobieen helpt beperken?
Rizette schreef:Heuertecilla .Hoeveel weken in het jaar ben jij nog in Nederland? Ik bedoel, hoeveel weken per jaar loop jij over Nederlandse bodem?
Sanet schreef:Ik vind dat echt een vergelijking van lik-m’n-vestje. Een motorrijder kan er altijd nog voor kiezen om niet motorrijder te zijn, mijn paard kan er niet voor kiezen om niet paard te zijn en op het menu te staan van een wolf.
Huertecilla schreef:Rizette schreef:Heuertecilla .Hoeveel weken in het jaar ben jij nog in Nederland? Ik bedoel, hoeveel weken per jaar loop jij over Nederlandse bodem?
Wat heeft dat te maken met risico, kans? Die kan ik van hieruit ook berekenen.
Verder ben ik denk ik de enige hier op Bokt die doelgericht met wolven in het bos rondgelopen heeft, s´nacht te paard in mijn eentje op zoek naar roedels gereden heeft, wolven gevangen en gezenderd heeft.