Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als hij een paar had gedekt had ik het beter begrepen dan nu die plotse omslag. Het is dat ik beter weet want anders zou ik denken dat hij familie was mijn zwarte Abgar kleindochter die ik in de 90-jaren had. Die kon ook zo steigeren en letterlijk op de wandel gaan op haar achterbenen. Omtrekken kon je haar ook niet. Zelfs niet met 2 man. Bij haar hadden we ontdekt dat de haver de trigger was. Ze stond gewoon veel te fel. haver vervangen door geplette gerst en een paar weken heel veel longeren tot ze weer normaal deed. Nouja, normaal voor haar doen dan.
Was een reteslimme merrie die van alles uitvondt om maar onder het werk uit te geraken. Bestrafte ja haar voor het ene had 14 dagen later wel iets anders. Kreeg je haar aan het werk had je er een geweldig dier aan maar als ze je uitdaagde was het best om je aan virtuele bretellen vast te houden.ikkedus schreef:Ik vind hem aan de hand ook niet veilig als in die filmpjes zie. Misschien alleen de eerste passen, maar ook daar wil hij omhoog.
gaat een van ons dan gewoon naar hem toe dat ie moet kappen stopt ie. Maar dat deed hij voorheen ook niet dus daar is hij ook in aan het veranderen.