Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prairy schreef:Sorry ik zat op YouTube en daarna pas op bokt
manja39 schreef:Mooi filmpje wederom. Fotogalerij is mooi geworden. Enn, wat fijn een handige man... sta er van versteld wat jullie saampjes iedere keer weer voor elkaar krijgen.
JudithO schreef:Leuke fotowand geworden! Die foto van de Daltons blijft echt leuk, goede keuze om die ertussen te hangen.
De badkamer, tjonge, het begint al wat te worden! Bizar ja hoeveel zooi je daarvoor nog nodig hebt.
En hoever het al is bij jullie wat de natuur betreft, heel mooi! Ik kan de lente al ruiken.
Muga schreef:Dat was een heel leuk filmpje! Wat een werk verzet, hele mooie foto's en leuke pelle aan t werk!
balance schreef:Oeh, dat wordt lollig op de track denk ik. Of drie passen aanzetten en dan hoofd naar de grond.
Wat heerlijk al die geuren
bribro schreef:Herkenbaar, dat laatste, kijken welke stukken gras je nog kunt geven. Hier ook. De grote weilanden krijgen rust, want die gaan we hooien. Nu kunnen ze nog op een aantal resterende stukken. Dat is meer dan het totaal wat we tot 2 jaar geleden aan grasland hadden, dus het is nog steeds heel luxe. Maar zo voelt het niet, de paarden en wijzelf zijn helemaal gewend aan veel gras beschikbaar hebben... Het is echt even zoeken waar ze het beste kunnen grazen. Maar ik geniet er ook van om het gras (en de kruiden) op het hooiland al weer echt te zien groeien![]()
En eh, de badkamer begint al lekker op te schieten, leuk!
Muga schreef:In een begrazingsgebied voor schapen kwam ik hier van t weekend stevige palen tegen met ogen. Daar trekken ze de netten langs en staat het vlot en stevig. Is dat geen idee voor jou? Vaste palen in de grond? En dan lijntje trekken als het nodig is?
tamary schreef:Hoeken hebben stevige palen nodig, maar rechte lijnen kan uitstekend met prikpaaltjes.
Monique1963 schreef:En vanmorgen liep Quarbonne in zijn eentje aan de andere kant van het schrikdraad. Het was kennelijk al een tijdje zo, dus in de nacht gebeurd, want men was aan de situatie gewend en er was geen paniek. Hij liet zich redelijk pakken en liep redelijk mee en de drie dames aan de andere kant liepen ook mee. Ik heb het als hint genomen dat het gras kennelijk groener is aan de andere kant van het lint, dus nu hebben ze dat stuk al gekregen. Dat had morgen aan de beurt geweest. Maar goed. Ze zijn verwend.
Ik heb trouwens nog twee verzoeken gehad voor hem. Weer een vrouwtje via bokt. En nog een vrouw via FB. Ik heb zo veel adv van hem overal gehad, weet niet waar ik hem heb gezet of niet. En dus hen vriendelijk bedankt en die adv verwijderd.
Het gaat op zich goed. Ik zie regelmatig wel onrust bij Callas. De track is natuurlijk niet breed. Een meter of 3 tot 4. En elkaar passeren is dan een dingetje en dan moet ze weer zo heftig reageren. En ze loopt slechter de laatste dagen. Maar ik heb al even geen bewust meppen of dreigen van hem gezien naar haar toe. Er staat ook erg veel gras op de track.
Ik ben zelf wat in de lappenmand. Vorige week kreeg ik zo'n bouwblok op mijn voet. Dat heeft drie dagen helemaal geen zeer gedaan, ik had er ook helemaal niet naar gekeken verder. Zelfs met douchen niet op gelet deed geen zeer. Heb ook geen bril op na het douchen, dus eventueel blauw merk ik toch niet op. Alleen op het moment toen dat ding op mijn voet viel, vloeken en we zullen doorgaan. Nu gisteren dacht ik, hm, toch niet zo grappig meer, blauw! Zwart eigenlijk. Kan geen schoen aan. Zucht. Alleen regenlaarzen.
En toen kreeg ik ook nog een meidoornstekel door mijn regenlaars. Wat een rotdingen zijn dat! En o ja, ik heb ook nog twee dagen op bed gelegen met weer spit.
Maar nu gaat het allemaal wel weer, behalve die blauwe voet dan.
lukka63 schreef:Ach arme jij,als het gezegde klopt dat ellende in 3en komt kan je er weer tegen.
Beterschap!
JudithO schreef:Ai, pijnlijk! Die meidoornstekels ken ik inderdaad. Ooit eens in een gewricht van mijn middelvinger gehad. Daar heb ik echt nog jarenlang last van gehad.
En het aantal kruiwagenbanden, dat was ook niet grappig!
Beterschap en hopelijk houd je jezelf voorlopig weer even heel
Prairy schreef:Hmm good to know, hier ook meidoorn. Op Curaçao hebben ze ook onwijs veel stekelbosjes met serieuze doorns. Die van Robinia zijn nog wel het grootste en scherpst heb ik gemerkt.
Beterschap daar...