Citaat:
Maar goedgekeurd voor recreatie, daar zou ik wel op doorvragen. Wat is goedgekeurd voor recreatie? Een paard is goed of hij is niet goed, hij is gezond of niet gezond. Als ie goed/gezond is, is hij ook goed voor de sport, daarom zouden bij mij bij de term "goedgekeurd voor recreatie" wel wat alarmbellen afgaan.
Daar ging het bij mij ook een beetje scheef. Maar ipc is dat wel een standaard vraag die ze stellen. Sport of recreatie. En onder recreatie valt dan B/L niveau volgensmij. En sport alles hoger.
Hoe het nu lijkt qua plek zit hij best gunstig voor wat ik kan zien. RV schuin aan de binnenkant meer richting voorkant been en genoeg ruimte vanaf de knie.
Is in de 2 jaar dat paard van haar is ook niet de schiefel gegroeid en paard heeft er ook nooit slecht op gelopen. Is ook niet heel veel gedaan met t paard. Dus geen mega intesief werk (klaarmaken voor wedstrijd / springen enz)
Als die erop ggk word voor de dressuur tm m/z en springen tot 1m/1.10 ongeveer vind ik het geen probleem en nemen we dr meteen mee.
Word ze ggk voor B/L niveau is t een ander verhaal, daar koop ik geen paard voor ondanks dat ze echt heel leuk is en echt alles is wat ik zoek