Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Je bijt je er onwijs in vast Evamarie. Vandaar mijn opmerking. De eerste stap is een prijs overeen komen, maar de tweede stap is door die keuring heen komen. Het zou zonde zijn als je daar op stuk loopt.
Ik zou iig een heel goed koopcontract opstellen.
Charmaine schreef:Als ik dit allemaal zo lees heb ik eigenlijk alweer gegeten en gedronken met die hele paardenhandel...pffff...Heb mijn eigen zoektocht maar even op een heeeel laag pitje gezet, of mss wel helemaal in de ijskast...
Mijn merrie heeft nu een aantal bezichtigingen gehad, waar ze heel braaf was maar ook wel aangaf wanneer het niet klikte. En die wisselingen hebben best wel impact op haar hoor...Ik vind het lastig want je wil zo'n dier niet overvragen/overprikkelen; tis t type wat dan echt afhaakt. Maar ja, zonder bezichtigingen ook geen verkoop he...Moeten maar even bekijken hoe dat het beste gepland kan worden. Zou het bij jullie raar overkomen als er niet elke dag bezichtigd kan worden bijvoorbeeld?
Haar welzijn en verkoop krijgt nu dus voorlopig echt even voorrang op de zoektocht naar een nieuw paard.
Spaansepony schreef:Evamarie,Als je echt opzoek bent naar een paint kan ik je ook wel doorverwijzen naar iemand die ze nog wel eens wilt hebben of hun kennis heeft ze. Die rijd op hoog niveau in de westernsport.
Ik ga met mijn nieuwe van de week naar de kliniek. Kreupel op achterbeen. Maar vind het dier te leuk om terug te brengen wat mag van de eigenaren. Maar wil toch even laten onderzoeken als het niks ernstigs is dan mag die blijven, zo leuk vind ik hem. En anders moet ik helaas afscheid nemen en gaat hij terug.
Kiwiaa schreef:Mamabird: knap dier!![]()
Evamarie: Ik snap wel dat je voor hem gevallen bent, is wel aansprekend vanaf de foto. Ik hoop voor je dat hij gezond is!
Charmaine schreef:Dank je wel voor jullie reacties, dat stelt me gerust. Ik trek alles ff heel slecht momenteel....
fensy79 schreef:Wij hebben een belgische dierenarts. Klinisch keuren kost 100 euro. Ze heeft 12 fotos gemaakt van de 2 voorbenen/hoeven...rest hoefde natuurlijk niet meer. We moesten nu 240 euro betalen met klinische keuring erbij. (Voor foto's van alle benen/hoeven en rug zouden we 350 betalen + dan deklinische keuring erbij) Het kan op de kliniek maar vandaag heeft ze het bij ons op stal gedaan.
Evamarie schreef:Kiwiaa schreef:Mamabird: knap dier!![]()
Evamarie: Ik snap wel dat je voor hem gevallen bent, is wel aansprekend vanaf de foto. Ik hoop voor je dat hij gezond is!
Dankjewel! Ja,.. ik ben er verliefd op. Hij maakt mij zelfs wakker in mijn droom met zijn zachte snoet.
Ik zie hem al in de paddock staan straks bij ons. Ik kan niet wachten.
tita schreef:2011 betaald ik bijna 1100€ in Lienden
Hele pakket ….. benen, hals,rug, bloed, echo pezen
Toen kwam ze uit de trailer met mega over vulde sprong…. We keken erna en dachten Jezus hoe konden we dit gemist hebben![]()
Oud eigenaar was nergens meer te bekennen ze is goed gekeurd … punt was haar antwoord