Harmonie in chaos vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kally

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 23:16

Heel veel sterkte met jullie eerlijke maar moeilijke beslissing….

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 07:46

Heel veel sterkte en vooral een dikke knuffel.
Wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing, maar probeer ondanks het grote verdriet ook te genieten van de mooie momenten. Zyon heeft juist dankzij jullie zorg en waakzaamheid een prachtig hondenleven gehad. Bij iemand anders was hij waarschijnlijk al veel langer gegaan of werd hij in heel slechte omstandigheden gehouden.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 10:32

Ow prut, wat verschrikkelijk nieuws. Sterkte Kathleen en Stylio Y;(
Hoe houden Arras en Yaiko zich?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-26 11:30

Yaico lijkt het meeste moeite te hebben maar die twee waren ook closer. Arras en Zyon is nooit echt een klik geweest dus voor Arras is er niet veel veranderd behalve dat hij niet meer moet kijken waar Zyon is voor hij een kamer in gaat.

Voor mij is het vandaag vreselijk stil… Zyon was altijd aan het ‘zingen’ zoals wij het maar noemde. Als je op stond of ging voeren of ze buiten liet. Zyon speelde husky. :+
En vandaag is het stil met op staan, en voeren… normaal had ik inmiddels al drie keer op hem gefrommeld dat hij zich rustig moest houden. Dat komt toch even binnen nu hoe oorverdovend stil het is. Manlief had toen hij op stond. :\

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 19:06

Heel veel sterkte maar ik denk dat het naar Zyon, jullie zelf en de andere honden de beste keuze was.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:42

Nogmaals heel veel sterkte en zoals ik het lees hadden jullie het voor hem niet beter kunnen maken dan deze keuze. Gezien zijn karakter in combinatie met epilepsie is wat je zegt heel gevaarlijk voor de omgeving. Ik heb hier een rottweiler van 55 kg en als hij gevaarlijk wordt door epilepsie of iets anders wat dit kan veroorzaken dan wordt ook hij ingeslapen. Ik moet er ook nog niet aan denken en Zyon was nog harstikke jong en in de bloei van zijn leven. Dat maakt het absoluut ook nog verdrietiger want je wil ze nooit afgeven omdat we zo verschrikkelijk veel van ze houden. Y;(