Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij had ons meer nodig voor veiligheid dan andersom.
. 
) geeft je wel die extra umpf.

daarop is het stro daar ook weg van steeds van zijn hooinet naar het raam te gaan. We gaan dit weekend het hooinet anders hangen dat hij minder heen en weer moet.
manlief sprak al van een voerbak aan zijn raam te hangen buiten voor de zomer dat ie kon eten met uitzicht buiten zolang hij op stal is. 
misschien heeft míjn onderbewustzijn toch wel de rekensom gemaakt…. Natuurlijk laat ik ze liever niet alleen maar ik had echt stress als ik een uur weg moest….
mijn arme meisjes

dat vindt ie wat overdreven maar we kwamen er door en daarna liet ie aan de longe zien wat ik vroeg.
dus ik gok dat morgen wellicht niet vlekkeloos zal gaan maar tis droog en de piste is weer bruikbaar dus ik wil terug er op. 

dat vindt ie wat overdreven maar we kwamen er door en daarna liet ie aan de longe zien wat ik vroeg.
dus ik gok dat morgen wellicht niet vlekkeloos zal gaan maar tis droog en de piste is weer bruikbaar dus ik wil terug er op.
gisteren gereden en vandaag, donderdag gelongeerd. Daarvoor een tweetal weken? Stil gestaan.
ergens in het filmpje verlies ik mijn buiten teugel (had m links vast.) en dan zie je heel even die spanning wat bokken werd een tijd terug. Toen dat gebeurde besefte ik ineens waarom hij het rechtsom meer deed… links kan ik veel minder begrenzen en had hij dus ook simpelweg meer vrijheid.
het probleem is dat niemand het er ooit over heeft.
uier is nu wel aan het komen maar nog niet ‘bevalling’ uier. Ze is het wel zat.
ze moest eens weten dat ze nog vrij slank is vergeleken met de meeste merries. 
ze wist dat er stallen gingen vrij komen als Rêve en veulen veilig kunnen reizen. (Want waar Rêve gaat, gaat Sam dus dan komen twee stallen vrij. )Maar goed wanneer dat is kunnen wij ook niet zeggen. Ze wilde toch komen kijken en als er plek is wil ze komen. 
precies wat we wilden. Hoop dat we nu even in rustiger vaarwater mogen komen buiten wat we ons zelf op de hals gehaald hebben met een drachtige merrie
vandaag ziet mijn man een DA die ik al gebeld heb toen de staande castratie niet gelukt was en gaat vragen of ie eerder kan.
Hij heeft een licht traumatische ervaring met Rêve dus mogelijk scheept ie me daarom af. 
Mars schreef:Hier is het ook heerlijk weer, je zou er idd de lente van in je bol krijgen! Vervelend dat je zo moet leuren bij de DA om aan de beurt te komen. Hoe snel zou je normaal effect moeten merken van castratie? Is dat onmiddelijk al of duurt dat nog wat?