Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charmaine schreef:Zou het bij jullie raar overkomen als er niet elke dag bezichtigd kan worden bijvoorbeeld?
Haar welzijn en verkoop krijgt nu dus voorlopig echt even voorrang op de zoektocht naar een nieuw paard.
Charmaine schreef:Als ik dit allemaal zo lees heb ik eigenlijk alweer gegeten en gedronken met die hele paardenhandel...pffff...Heb mijn eigen zoektocht maar even op een heeeel laag pitje gezet, of mss wel helemaal in de ijskast...
Mijn merrie heeft nu een aantal bezichtigingen gehad, waar ze heel braaf was maar ook wel aangaf wanneer het niet klikte. En die wisselingen hebben best wel impact op haar hoor...Ik vind het lastig want je wil zo'n dier niet overvragen/overprikkelen; tis t type wat dan echt afhaakt. Maar ja, zonder bezichtigingen ook geen verkoop he...Moeten maar even bekijken hoe dat het beste gepland kan worden. Zou het bij jullie raar overkomen als er niet elke dag bezichtigd kan worden bijvoorbeeld?
Haar welzijn en verkoop krijgt nu dus voorlopig echt even voorrang op de zoektocht naar een nieuw paard.
fensy79 schreef:Evamarie schreef:Doe je helemaal goed.
Balen joh!
Klopt het dat een Rk incl klinisch nog steeds 500 kost?
Wij hebben een belgische dierenarts. Klinisch keuren kost 100 euro. Ze heeft 12 fotos gemaakt van de 2 voorbenen/hoeven...rest hoefde natuurlijk niet meer. We moesten nu 240 euro betalen met klinische keuring erbij. (Voor foto's van alle benen/hoeven en rug zouden we 350 betalen + dan de klinische keuring erbij) Het kan op de kliniek maar vandaag heeft ze het bij ons op stal gedaan.
grauwman schreef:Ik hoop het echt van harte dat hij jaren meegaat. De foto's waren echt niet gunstig. Ik vond het echt een aansprekend dier maar met deze opmerking ging het feest voor mij niet door. De fokker was er ook goed ziek van kan ik je vertellen.
Ik hoop dat jij wel geluk hebt Evamarie!
Charmaine schreef:Als ik dit allemaal zo lees heb ik eigenlijk alweer gegeten en gedronken met die hele paardenhandel...pffff...Heb mijn eigen zoektocht maar even op een heeeel laag pitje gezet, of mss wel helemaal in de ijskast...
Mijn merrie heeft nu een aantal bezichtigingen gehad, waar ze heel braaf was maar ook wel aangaf wanneer het niet klikte. En die wisselingen hebben best wel impact op haar hoor...Ik vind het lastig want je wil zo'n dier niet overvragen/overprikkelen; tis t type wat dan echt afhaakt. Maar ja, zonder bezichtigingen ook geen verkoop he...Moeten maar even bekijken hoe dat het beste gepland kan worden. Zou het bij jullie raar overkomen als er niet elke dag bezichtigd kan worden bijvoorbeeld?
Charmaine schreef:Dank je wel voor jullie reacties, dat stelt me gerust. Ik trek alles ff heel slecht momenteel....
Padoertje schreef:Charmaine schreef:Dank je wel voor jullie reacties, dat stelt me gerust. Ik trek alles ff heel slecht momenteel....
Probeer zelf (een stukje) regie te houden, ondanks dat je haar bij een verkoopstal hebt gezet hoor. Jij kent het paard het beste en zoiets moet je ook gewoon bespreken met de verkopende partij. Ik wil voor de mijne ook niet meer dan 3 per week. Wil hem wel fris in het koppie houden, al staat hij pas een week te koop en heb ik pas 2 bezichtigingen gehad.
Ik had vanmiddag een leuke jonge amazone die er helemaal niet gek mee weg reed eigenlijk. Mooi combi ook om te zien en voor mij ook wel fijn om te zien dat ik hem netjes heb opgeleid. Maandag op de foto en als dat allemaal in orde is, dan willen ze volgende week nog een keer rijden. Verder heb ik nog wat jeugdruiters die keuring willen afwachten en daarna willen proefrijden.
Evamarie schreef:Ja klopt het is die pony. Achteraf had ik hem dus gewoon wel in de bak kunnen zien. Andere kopers hebben dit wel gedaan na mij. Ik had daar duidelijk naar moeten vragen, dan had het gewoon gekund. Bak van de buren bleek gewoon beschikbaar.