DuoPenotti schreef:nee toen waren ze al uitgeroeid, moet ergens 1800 zijn geweest.
9 wolven in Nederland gedood, i wish
Het was net op het journaal. Dat was deze week in Italië
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Vergiftigen is ook naar en je weet ook niet of je dood wat je wilt doden.
Andere dieren die er van eten gaan ook dood.
Daarnaast idd niet snel. Maar dit soort nare dingen komen vanzelf als er geen beheer komt.
speurneusc schreef:weer 5 paarden gewond door wolf, grote paarden zelfs
https://www.facebook.com/groups/1503466479731717/permalink/6182054298539555/
pillow schreef:speurneusc schreef:weer 5 paarden gewond door wolf, grote paarden zelfs
https://www.facebook.com/groups/1503466479731717/permalink/6182054298539555/
Laten we nou aub niet alle nieuws uit het buitenland er bij halen.
DuoPenotti schreef:[ Video ]
Misschien moeten we dit onze schapen maar gaan leren. (ff erop klikken)
Kunnen ze ook weg van de wolf![]()
sorry flauw maar beetje humor werkt soms
SusanH schreef:Ik heb de docu gekeken. Dat verhaal van die aangereden wolf dat was idd in het nieuws maar ik vind het wel ziek dat ze er nog zo mee geleurd hebben na de dood van dat dier. Zelfs nog een cameraploeg die in de achterbak van die ecoloog heeft gekeken. Ik had al niet zo'n hoge pet op van Natuurmonumenten. Nu helemaal niet meer. Ik vond het geen slechte docu. Alleen wel jammer dat op het einde toch de indruk wordt gewekt dat rasters en kuddebewakings honden een deel van de oplossing zijn en dat beheer niet nodig is omdat de wolvenpopulatie zichzelf zou gaan beheren. Maar dat kwam uit de mond van een boswachter van Natuurmonumenten.
Kraaien mogen momenteel niet geschoten worden. Van de week op jachttraining gehoord dat alles dicht is gezet vanwege een rechtzaak van 1 of andere natuurbeschermingsorganisatie. Dat is iets wat we steeds meer gaan zien.
Anne_GTI schreef:Hoeft niet eens expres te zijn. Als ze schaapjes hebben gepakt die net behandeld waren met dectomax leggen ze het loodje ook.
Dagahra schreef:Hier heb ik het idd over schijnt, zoals ik in mijn vorige post al aangafLees wederom nergens over 9 geschoten wolven.
En ik trek het mij wel aan, want ben het zat dat alle boeren over 1 kam geschoren worden!
En je kunt ook prima jager zijn, zonder dat je zelf aantal hectares bezit. Bij ons wordt ook gejaagd op het land, door jagers. Geeneen vanallen zijn boer.