Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mars schreef:He getver wat een ellendig nieuws, wat hebben jullie er allemaal je best voor gedaan. Hij heeft er niet om gevraagd, zou die epilepsie ook iets te maken hebben met het wat aparte gedrag dat je noemt?
Heel veel sterkte, het is een rot beslissing die jullie moesten nemen maar wel een eerlijke
lor1_1984 schreef:Wat verschrikkelijk poedersuiker dit...
Mars schreef:He getver wat een ellendig nieuws, wat hebben jullie er allemaal je best voor gedaan. Hij heeft er niet om gevraagd, zou die epilepsie ook iets te maken hebben met het wat aparte gedrag dat je noemt?
Heel veel sterkte, het is een rot beslissing die jullie moesten nemen maar wel een eerlijke
Zou mij niets verbazen.
Ik heb een Shih Tzu met secundaire epilepsie en hij heeft zeer ongeremd gedrag wanneer hij een aanval heeft (gehad).
Lijkt me heel traumatisch om je hond zo te zien.
Mars schreef:Wat verdrietig dan zijn ze zichzelf dus niet meerLijkt me heel traumatisch om je hond zo te zien.
Ze kunnen er niks aan doen en als eigenaar ben je ook machteloos als ik t zo lees.

BarbaravdW schreef:Stille meelezer meld zich. Tranen in mn ogen. Je schrijft, 'dit verdient hij niet. Dit verdienen wij niet' Dat klopt, maar hij verdient jullie wel. Baasjes die hem begrijpen, die voor hem zorgen en voorkomen dat hij dingen doet, die hij niet wil dat gebeurt. Je schrijft met zoveel liefde, zoveel waardering over hem. Niets hieraan is rechtvaardig, maar jullie zijn als mens, als baasje, wel eerlijk. Diep diep respect voor hoe jullie hier in staan.

Hij heeft dat onze oudste wel geleerd dus manlief is niet ineens veilig nu. 
Mars schreef:[/quote]Wat verdrietig dan zijn ze zichzelf dus niet meerLijkt me heel traumatisch om je hond zo te zien.
Ze kunnen er niks aan doen en als eigenaar ben je ook machteloos als ik t zo lees.