fensy79 schreef:Helaas is mijn droom paardje het niet geworden. Klinisch was die helemaal goed incl buigproeven maar op de foto uitslag heb ik hem laten staan. Heel zuur dit dus ik kruip even in mijn zielige modus
Oowwww wat jammer
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evamarie schreef:Nee die met spat ben ik direct op afgehaakt. Deze toond gewoon gezond. Het verhaal was alleen een beetje vaag. Dit heb ik inmiddels uitgesproken met de verkoper. Ik heb er nu ook een iets beter beeld van mogen krijgen. Eigenlijk ben ik gewoon om. Morgen komt er een koper met trailer. Ik krijg nog een laatste kans maar moet wel de knoop door hakken vandaag.
Er zijn genoeg mensen die niet op komen dagen daar kunnen ze ook geen rekening mee houden.
StalDiefdijk schreef:Evamarie schreef:Nee die met spat ben ik direct op afgehaakt. Deze toond gewoon gezond. Het verhaal was alleen een beetje vaag. Dit heb ik inmiddels uitgesproken met de verkoper. Ik heb er nu ook een iets beter beeld van mogen krijgen. Eigenlijk ben ik gewoon om. Morgen komt er een koper met trailer. Ik krijg nog een laatste kans maar moet wel de knoop door hakken vandaag.
Er zijn genoeg mensen die niet op komen dagen daar kunnen ze ook geen rekening mee houden.
OMG doe het alsjeblieft niet, je laten opjagen om het dier te kopen, het voelt zo als een verkooptruc!
Evamarie schreef:Het is ook niet de manier waarop ik een paard wil kopen. Maar uiteindelijk gaat het mij om het paard. Niet om de eigenaar. Hij is nog jong. Heeft een goede afstamming en loopt soepel.
tita schreef:Kak,auw
Wat zijn de plannen nu met het dier
grauwman schreef:tita schreef:Kak,auw
Is voor een symbolisch bedrag verkocht met de opmerking erbij. Hij is (nu nog) super braaf, ik weet alleen niet hoe lang dat zo blijft natuurlijk. Er is (nog) niets aan te zien. De koper weet ervan alleen heb ik het idee dat die er iets te makkelijk over denkt.
grauwman schreef:tita schreef:Kak,auw
Is voor een symbolisch bedrag verkocht met de opmerking erbij. Hij is (nu nog) super braaf, ik weet alleen niet hoe lang dat zo blijft natuurlijk. Er is (nog) niets aan te zien. De koper weet ervan alleen heb ik het idee dat die er iets te makkelijk over denkt.
grauwman schreef:Ik hoop het echt van harte dat hij jaren meegaat. De foto's waren echt niet gunstig. Ik vond het echt een aansprekend dier maar met deze opmerking ging het feest voor mij niet door. De fokker was er ook goed ziek van kan ik je vertellen.
Ik hoop dat jij wel geluk hebt Evamarie!