Harmonie in chaos vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 11:17

Sintara schreef:
Netjes gereden hoor! Ik zie hem ook echt rustig nadenken, lijkt niet boos of pijnlijk ofzo. Beetje geïrriteerd op je zweep en been afentoe, maar hij kan ook gewoon kiezen om te luisteren...

Oh en behoorlijk hormonaal ja :+

Dat dus. Stalgenoot zei ook; ‘hij is niet boos of gefrustreerd of bang, hij zegt gewoon nee. :+
Hij krijgt daarom dus ook tijd om op de zachte hulp te reageren. Maar hij krijgt ook consequenties. :+

Nu is dit echt al de Heule brave variant van zijn nee hoor. De oplettende kijker ziet ook waarom hij niet meer zo hoog trapt na een bepaalde trap. _O-

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 13:05

Kan het zijn dat ie nog ergens een tand heeft die ‘m niet lekker zit. Wolfskies of eentje die nog moet wisselen?
Het lijkt juist op een moment te gebeuren wanneer je van stelling wisselt, meer stelling vraagt of ‘m juist iets omlaag vraagt.

Ik kan het (nu even) op een klein scherm niet helemaal goed zien, maar het lijkt ook alsof hij veel onrustiger is met zijn mond.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 13:19

Taucha schreef:
Kan het zijn dat ie nog ergens een tand heeft die ‘m niet lekker zit. Wolfskies of eentje die nog moet wisselen?
Het lijkt juist op een moment te gebeuren wanneer je van stelling wisselt, meer stelling vraagt of ‘m juist iets omlaag vraagt.

Ik kan het (nu even) op een klein scherm niet helemaal goed zien, maar het lijkt ook alsof hij veel onrustiger is met zijn mond.

Hij is met de ‘mislukte castratie’ in de plaats na gekeken op zijn tanden. (DA had toch tijd uitgetrokken dus :+ ) Hij is ook niet onrustiger eigenlijk. Als hij eenmaal loopt pakt hij juist stabieler contact.

Hij profiteert vooral van de ruimte die hij daar in het midden heeft. Eergisteren schopte ie tegen het lint en deed ie zichzelf schrikken en nu houdt hij zich in als ie bij de omheining is. :+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 14:23

Wat mij opvalt aan de beelden is dat hij het enkel op de rechterhand doet en vooral aan de kant waar je pivo of smartphone aan het filmen was.

bij het eerste filmpje was hij inderdaad ehm hormonaal. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 14:38

petraaken schreef:
Wat mij opvalt aan de beelden is dat hij het enkel op de rechterhand doet en vooral aan de kant waar je pivo of smartphone aan het filmen was.

bij het eerste filmpje was hij inderdaad ehm hormonaal. :+

Oorspronkelijk deed ie het door de hele piste en op random momenten. Laten we zeggen dat dit al 99% beter is dan toen hij echt bezig was. Rechtsom is altijd zijn moeilijkere kant geweest, de 1e keer was het ook met rechtsom aan springen dat ie uberhaupt ontdekte dat bokken onder het zadel een optie is. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij het rechtsom meer doet omdat hij het moeilijker vindt rechts. :j

Kan zomaar dat hij na tijdens training stijf geweest is. (Hij werkt veel aan zijn conditie op weide. :+) en dat dat wellicht de oorspronkelijke trigger geweest is. Maar als ik hem zie lopen eens hij gewoon loopt geloof ik niet dat dat nu nog de reden is.