Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schapenwol schreef:Er is geen plek waar de wolf nu gevestigd is, die qua drukte vergelijkbaar is met omgeving Zeist.
Er is daar geen stuk bos groot genoeg voor een wolf (laat staan een roedel) om überhaupt af te sluiten. Het zijn kleine stukjes bos met daartussen dorpen, losse huizen, wegen, campings, restaurants, het Henschotermeer (recreatieplas met parkeerplaats enz.), Pyramide van Austerlitz inclusief grote speeltuin, Dierenpark, verschillende landgoederen (privé terrein) en chaletparken. Nee hoor, een wolf rent daar gillend weg of wordt aangereden.
jolandje schreef:ik lees net dit op de fb pagina van annemieke , wat vinden jullie hiervan? al eens iets over gehoord ?
[ [url=m/qxVoCr.png]Afbeelding[/url] ]
Popstra schreef:Schapenwol schreef:Er is geen plek waar de wolf nu gevestigd is, die qua drukte vergelijkbaar is met omgeving Zeist.
Er is daar geen stuk bos groot genoeg voor een wolf (laat staan een roedel) om überhaupt af te sluiten. Het zijn kleine stukjes bos met daartussen dorpen, losse huizen, wegen, campings, restaurants, het Henschotermeer (recreatieplas met parkeerplaats enz.), Pyramide van Austerlitz inclusief grote speeltuin, Dierenpark, verschillende landgoederen (privé terrein) en chaletparken. Nee hoor, een wolf rent daar gillend weg of wordt aangereden.
Ik woon in deze omgeving en er is hier wel uitgebtreid veel natuur. Vergeet Leersumse Veld niet en de 2 ecoducten over de A12... Ze kunnen zo grote afstanden afleggen tm de Veluwe
Skessa_ schreef:Lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Als ze al ongemerkt hebt kunnen vangen, kun je net zo goed een groot gat graven en ze daar in stoppen. Waarom al die moeite dan doen er helemaal mee naar NL mee te rijden en onderweg ook nog kans te hebben dat je gepakt wordt.
En anders zouden er toch dna sporen gevonden moeten worden met bewijs dat het poolse wolven zijn.
Jessix schreef:Ik vind de UH ook niet echt uitgebreid en sowieso heel erg druk. Maar goed, geen idee of dat de wolf tegen houdt. Als ze maar aan blijven fokken dan moeten ze toch ergens blijven lijkt mij. En dan is dit een prima plek.
Mist schreef:En dat dna ' bewijs' wil de nl overheid dus niet prijsgeven ondanks meerdere WOB verzoeken en kamervragen
sterregoud schreef:Uit de Drenthe app: vannacht weer een pony gedood, en Bij12 is ook weer onbereikbaar!
Zo’n fijne betrouwbare en vooral onafhankelijke organisatie is dat.
Locatie tussen Beilen en Assen in.
criollo_yess schreef:sterregoud schreef:Uit de Drenthe app: vannacht weer een pony gedood, en Bij12 is ook weer onbereikbaar!
Zo’n fijne betrouwbare en vooral onafhankelijke organisatie is dat.
Locatie tussen Beilen en Assen in.
Niet in de nacht, toen ze de ponnies rond 22 uur gingen binnenhalen voor de nacht, troffen ze 1 van de ponnies dood aan. Is dus in daglicht gebeurd.